Τα του Καίσαρος...

Τα του Καίσαρος…

Off

Δεν είναι καλύτερα όταν υπάρχει κάποια διαβούλευση και πριν κάποιος αποφασίσει να μιλήσει για ένα θέμα, να έχουν διαλευκανθεί όλα τα «σκοτεινά» σημεία;

 

Στο αεροδρόμιο Ιωαννίνων αναφερόμαστε και στην ιστορία με την εξαίρεσή του, από τη λίστα των αεροδρομίων της χώρας, στα οποία πρόκειται να τοποθετηθεί ένα σύγχρονο ραδιοβοήθημα…

 

Την εξαίρεση την ανακοίνωσε ο ίδιος ο δήμος Ιωαννιτών με τον Θ. Μπέγκα να αναφέρεται εκτενώς σε αυτήν τόσο κατά τη σύσκεψη των φορέων την οποία συγκάλεσε η δημοτική αρχή, όσο και στις δηλώσεις του αμέσως μετά από αυτήν στα τοπικά ΜΜΕ…

 

Εξαίρεση όμως, με την έννοια που την παρουσίασε ο κ. Μπέγκας δεν υφίσταται…

 

Όχι, ότι πιστεύουμε να σας πούμε απόλυτα την ΥΠΑ, αλλά από αυτό που είδαμε χθες και το οποίο μας είπαν, ότι βρίσκεται και στα χέρια του δήμου Ιωαννιτών, άλλο πράγμα αναφέρει…

 

Για να τοποθετηθεί και να λειτουργήσει το σύστημα θα πρέπει να προηγηθούν δύο πράγματα…

 

Το πρώτο είναι να ολοκληρωθεί η «εκπόνηση διαδικασιών», όπως λέγεται ο τεχνικός όρος, που στην ουσία είναι μία πλήρης αναφορά των χαρακτηριστικών του αεροδρομίου, της γεωμορφολογίας του εδάφους κ.λπ…

 

Και το δεύτερο να γίνει η απαιτούμενη εκπαίδευση του προσωπικού της ΥΠΑ και σε κεντρικό επίπεδο και στο επίπεδο των τεσσάρων αεροδρομίων της χώρας, όπου πρόκειται να τοποθετηθεί…

 

Δε θα προλάβουν το χρηματοδοτικό εργαλείο του Horizon 2020;

 

Πιθανόν, αλλά και σε αυτό το ενδεχόμενο έχει δοθεί σχετική απάντηση για τις άλλες πιθανές πηγές χρηματοδότησης…

 

Τώρα, ή δεν καταλάβαμε καλά ή ένας από τους δύο, δήμος Ιωαννιτών από τη μία και ΥΠΑ από την άλλη, μας λέει ψέματα…

 

Το ξαναγράφουμε… Στην ΥΠΑ δε γίνεται να έχουμε εμπιστοσύνη με τόσα που έχουν γίνει τα τελευταία χρόνια, όμως στην προκειμένη περίπτωση, μας φαίνεται, ότι δεν έχει λόγο να πει ψέματα…

 

Ειδικά τη στιγμή που και τα τέσσερα αεροδρόμια παραμένουν κανονικά στο σχεδιασμό για το νέο ραδιοβοήθημα…

 

Και κάτι ακόμη που πρέπει να αναφερθεί για να μην υπάρχουν παρερμηνείες… Το G- BASS δεν είναι σύστημα που «κατεβάζει» το αεροπλάνο μόνο του στον διάδρομο προσγείωσης, ειδικά εάν επικρατεί η γνωστή ομίχλη των Ιωαννίνων…

 

Υπάρχουν άλλα συστήματα πολύ περισσότερο προηγμένα, που χρησιμοποιούνται σε πολλά αεροδρόμια του κόσμου, τα οποία συνυπάρχουν με το G – BASS, όπως είναι το ILS 2, το ILS 3 και κάποια άλλα…

 

Σημειώνουμε μόνο πως στο αεροδρόμιο της Μίκρας, όπου έβαλαν το ILS 2, όταν υπάρχει πυκνή ομίχλη, τα αεροπλάνα προσγειώνονται στην Ελευθερούπολη…

 

Που να μιλήσουμε για τέτοια πράγματα (και κόστος εννοείται) για το δικό μας αεροδρόμιο…

 

Powerd By  

Εκδοτης & Διευθυντης:
Φωτεινή Τζέκα - Παπαγεωργίου