Ήπειρος

Σκληρή κριτική για τα εγκαίνια από τον Αλ. Τσίπρα

Off

Σκληρή κριτική στον πρωθυπουργό Αλέξη Τσίπρα για τις τελετές εγκαινίων στην Ολυμπία Οδό αλλά και την επιθεώρηση των εργασιών στην Ιόνια Οδό, την Παρασκευή ασκούν τα στελέχη της Νέας Δημοκρατίας στην Ήπειρο.
Ο βουλευτής Άρτας Γιώργος Στύλιος, σημείωσε σε δηλώσεις του την Κυριακή ότι τα έργα θα μπορούσαν να έχουν ολοκληρωθεί ένα έργο πριν, ωστόσο «κάλλιο αργά παρά ποτέ», όπως χαρακτηριστικά.
Από την πλευρά του, ο βουλευτής Θεσπρωτίας Βασίλης Γιόγιακας, παρατήρησε ότι ο Πρωθυπουργός ως πρόεδρος της αξιωματικής αντιπολίτευσης, κατήγγειλε τα μεγάλα έργα και καταψήφισε τις συμβάσεις, ενώ σήμερα προσγειώθηκε στο ρεαλισμό. «Έργα όπως η Ιόνια Οδός σχεδιάστηκαν και ξεκίνησαν από τη μεγάλη παράταξή μας και τις κυβερνήσεις του παρελθόντος. Ήταν έργα που μας κατέκριναν ότι σχεδιάζουμε και εγκαινιάζουμε, βλέπουμε όμως τώρα τον πρωθυπουργό να στρέφεται προς τον ρεαλισμό κι αυτό είναι καλό», τόνισε. Σχετικά με την ομιλία του Πρωθυπουργού στα εγκαίνια ο πρώην αναπληρωτής Υπουργός Σταύρος Καλογιάννης αναφέρει μεταξύ άλλων σε δήλωσή του: «Προκαλεί έκπληξη η πλήρης παραποίηση της αλήθειας, εκ μέρους του κ. Πρωθυπουργού, σε ό,τι αφορά τους αυτοκινητόδρομους που υλοποιούνται με συμβάσεις παραχώρησης». Πιο συγκεκριμένα αναφέρει ότι Ο κ. Πρωθυπουργός χαιρέτισε «τους εκπροσώπους των κατασκευαστικών εταιρειών που άρχισαν να δουλεύουν ξανά έργα που είχαν κολλήσει εδώ και αρκετά χρόνια».
«Η αλήθεια είναι ότι τα έργα στους τέσσερις αυτοκινητοδρόμους: Ολυμπία οδός, Ιόνια, Μαλιακός – Κλειδί και Ε65, είχαν σταματήσει για δύο σχεδόν χρόνια, από το φθινόπωρο του 2010. Το καλοκαίρι του 2012 ξεκινήσαμε μία σκληρότατη διαπραγμάτευση με τους παραχωρησιούχους, τους κατασκευαστές, τις 42 δανειοδοτούσες τα έργα Τράπεζες και με τέσσερις Γενικές Διευθύνσεις της Ευρωπαϊκής Επιτροπής και την άνοιξη του 2013 καταλήξαμε στην υπογραφή Συμφωνητικών επανεκκίνησης των έργων. Τον Μάιο του 2013 τα εργοτάξια πήραν μπροστά και τα επισκεφθήκαμε με τους κυρίους Αντ. Σαμαρά, Ευ. Βενιζέλο, Ν. Τσούκαλη (κοινοβουλευτικό εκπρόσωπο της ΔΗΜΑΡ). Μέχρι το τέλος του 2014 όλα τα εργοτάξια ήταν σε πλήρη εξέλιξη», τονίζει ο κ. Καλογιάννης
«Ο κ. Πρωθυπουργός ανέφερε ότι «οι συμβάσεις των περιόδων 2006-7 και 2013-14, ήταν απολύτως επιζήμιες για το ελληνικό δημόσιο και δεν είχαν ούτε μία αράδα προστασίας του δημοσίου συμφέροντος».  Μα, κύριε Πρωθυπουργέ, εγκαινιάζετε έργα τα οποία έχουν κατασκευαστεί χάρη στις συγκεκριμένες συμβάσεις! Εσείς ούτε μία αράδα αυτών των συμβάσεων δεν αλλάξατε! Είχα την τιμή να είμαι υφυπουργός στο ΥΠΕΧΩΔΕ την περίοδο 2004 – 2009 με Υπουργό τον κ. Σουφλιά και αναπληρωτής Υπουργός στο Υπ. Ανάπτυξης και Υποδομών το 2013-14, με Υπουργό τον κ. Χατζηδάκη. Διαβεβαιώνω κατηγορηματικά ότι οι συμβάσεις διασφάλιζαν απολύτως το δημόσιο συμφέρον, ήταν δε σύμφωνες με το ευρωπαϊκό και εθνικό δίκαιο, γι’ αυτό άλλωστε εγκρίθηκαν απ’ όλες τις αρμόδιες Ευρωπαϊκές και Εθνικές Αρχές και από το Ελεγκτικό Συνέδριο, πριν κατατεθούν προς κύρωση στη Βουλή. Τότε, ο ΣΥΡΙΖΑ και οι ΑΝΕΛ πετροβολούσαν με απαράδεκτο και εντελώς αστήρικτο τρόπο τις συμβάσεις και τα έργα, λαϊκίζοντας σε υπερθετικό βαθμό», προσθέτει ακόμα.

 

Powerd By  

Εκδοτης & Διευθυντης:
Φωτεινή Τζέκα - Παπαγεωργίου