Δευτέρα 6 Δεκεμβρίου 2021 07:51
Τελευταία Ενημέρωση: 13 Μαρτίου 2017
Επικαιρότητα

Ανησυχία και φόβος στους οδηγούς ταξί

Off

Δύο νεκροί και ένας σοβαρά τραυματίας μέσα σε διάστημα μικρότερο του ενός μήνα, είναι οι απολογισμός επιθέσεων σε βάρος οδηγών ταξί, σε διαφορετικά μεταξύ τους περιστατικά, με τα δύο στην Αθήνα να συνδέονται μεταξύ τους και το τρίτο, στην Καστοριά, να βρίσκεται στο στάδιο της προανάκρισης για τη διαλεύκανσή του. Ωστόσο, τα περιστατικά αυτά, σε μία περίοδο που το αντικείμενο της εργασίας έχει συρρικνωθεί πολύ και που το εισόδημα μειώνεται συνεχώς, έχουν προκαλέσει έντονη ανησυχία και φόβο στους οδηγούς ταξί, ιδιαίτερα δε, σε όσους εργάζονται και τις νυχτερινές ώρες. Στην υπόλοιπη ελλαδική επικράτεια, τέτοιου είδους περιστατικά που να έχουν τραγική κατάληξη, όπως τα τρία προαναφερθέντα, δεν υπάρχουν, στην καθημερινότητα όμως βρίσκονται επικίνδυνα περιστατικά σε βάρος οδηγών, κυρίως σε σχέση με την άρνηση πληρωμής του κομίστρου της μεταφοράς. Όπως ανέφερε ο πρόεδρος του Σωματείου Ιδιοκτητών Ταξί Μιχ. Ψήνας, ο φόβος και η ανησυχία στους συναδέλφους είναι έντονοι, γιατί όλα δείχνουν, ότι η κατάσταση έχει αγριέψει για τα καλά, ανεξάρτητα μάλιστα από τα συγκεκριμένα περιστατικά, που απασχολούν την επικαιρότητα. «Οι κίνδυνοι ήταν και παραμένουν πολλοί, αφού ο οδηγός ταξί είναι ουσιαστικά απροστάτευτος όταν καλείται να μεταφέρει σε έναν προορισμό έναν ή περισσότερα άγνωστα άτομα. Στην πόλη μας μεταφέρουμε καθημερινά συμπολίτες μας από τις ψυχιατρικές κλινικές και μάλιστα ασυνόδευτους και καλούμαστε εκτός από τη μεταφορά τους στον προορισμό που μας δηλώνουν, να κάνουμε και ένα ψυχογράφημα, για να δούμε κατά πόσον μπορεί κάποια μεταφορά να καταστεί επικίνδυνη», σημείωσε ο κ. Ψήνας. Εκτεθειμένοι Αναφορικά με τα μέτρα προστασίας που θα μπορούσαν να ληφθούν ο κλάδος εδώ και χρόνια έχει ζητήσει από την Πολιτεία να προχωρήσει στην νομοθέτηση της δυνατότητας τοποθέτησης καμερών ασφαλείας στο εσωτερικό των οχημάτων, κάτι όμως που δεν έχει εφαρμοστεί μέχρι σήμερα. Αντιθέτως, η νομοθεσία προβλέπει το δικαίωμα της τοποθέτησης διαχωριστικού αλεξίσφαιρου τζαμιού ανάμεσα στις μπροστινές και πίσω θέσεις, όμως στα συμβατικά αυτοκίνητα που κυκλοφορούν στην Ελλάδα είναι αδύνατο να τοποθετηθούν. «Γενικότερα, είμαστε εκτεθειμένοι παντελώς και το μόνο που μπορούμε να κάνουμε για να προστατευτούμε, είναι να προσευχόμαστε να μη μας τύχει το κακό. Ειδικά στις μεγάλες διαδρομές, όπου και το κόμιστρο είναι υψηλό, αντιμετωπίζουμε τις κούρσες με ιδιαίτερη προσοχή, ενώ στις κούρσες που έχουν χαμηλό αντίτιμο, οι συνάδελφοι πολλές φορές, όταν αντιμετωπίζουν δύσκολα περιστατικά με άτομα που δεν επιθυμούν να πληρώσουν, δίνουν τόπο στην οργή», κατέληξε ο κ. Ψήνας.

Του ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ

Powerd By  

Εκδοτης & Διευθυντης:
Φωτεινή Τζέκα - Παπαγεωργίου