Τα του Καίσαρος...

Τα του Καισαρος

Off

Πήρε δύο απουσίες η στήλη, αλλά υπήρχε λόγος και ήταν καλός και για εμάς προσωπικά και για τον τηλεοπτικό σταθμό ITV, στον οποίο εργαζόμαστε από τον Μάρτιο του 2002…

 

Τα νεότερα θα σας τα πούμε τις προσεχείς ημέρες γιατί αισθανόμαστε την ανάγκη να ευχαριστήσουμε κάποιους ανθρώπους που στηρίζουν στην τηλεοπτική εκπομπή, την οποία παρουσιάζει ο γράφων…

 

Χρειάστηκε να μεταβούμε στην Αθήνα λοιπόν και είχαμε την ευκαιρία να χαρούμε έναν διαφορετικό πολιτισμό.

 

Όχι αυτόν της Αθήνας, αλλά αυτόν που προσφέρει ο νέος οδικός άξονας της Ιόνιας Οδού και στη συνέχεια της Ολυμπίας Οδού…

 

Το σημαντικό για εμάς δεν είναι, όπως έχουμε ξαναγράψει στο παρελθόν, αν μπορείς να φτάσεις σε 4 ώρες στην Αθήνα από τα Ιωάννινα και το αντίστροφο…

 

Μπορεί όντως, τόση ώρα να απέχει πλέον η Αθήνα, αλλά δεν είναι το σημαντικότερο όλων αυτό…

 

Αλλά είναι η ασφάλεια που σου παρέχουν οι σύγχρονοι αυτοκινητόδρομοι, να κινείσαι χωρίς να έχεις συνεχώς το νου σου στη χαζομάρα που μπορεί να κάνει ο άλλος οδηγός, στην κακή κατάσταση του οδοστρώματος, στην προσοχή σε κάθε στροφή, με ανάποδη κλίση και όλα τα συναφή…

 

Ο δρόμος και δη ο σύγχρονος αυτοκινητόδρομος είναι πολιτισμός, πάει και τελείωσε…

 

Υπάρχει βέβαια και ένα μεγάλο «αλλά»… Και το «αλλά» αυτό δεν πηγαίνει πουθενά αλλού, παρά στο κόστος χρήσης των νέων αξόνων…

 

Χωρίς να έχουν τεθεί σε λειτουργία όλοι οι σταθμοί διοδίων σε Ιόνια και Ολυμπία, πληρώσαμε μαζί με τη διέλευση από τη Γέφυρα Ρίου – Αντιρρίου 27,80 ευρώ…

 

Πολλά μας φάνηκαν, αλλά θα είναι περισσότερα, όταν με το καλό(;) λειτουργήσουν όλοι οι σταθμοί…

 

Η μία άποψη, με την οποία συμφωνεί ο γράφων, είναι ότι δε γίνεται να μην πληρώσεις ένα τέτοιο έργο, που πρέπει να συντηρείται…

 

Και αν δεν το πληρώσει αυτός που το χρησιμοποιεί – αξιοποιεί, ποιος άλλος θα μπορούσε να το πληρώσει;

 

Το «αλλά» όμως έχει να κάνει με το πόσο θα πρέπει να τον πληρώσουμε και αυτόν και τον κάθε νέο δρόμο…

 

Αν θες ένα 50άρι μόνο για τα καύσιμα και άλλα 40 ευρώ για τα διόδια και άλλα τόσα στην επιστροφή, είναι κάμποσο το κόστος…

 

Και όταν έρχεται η ώρα, να συζητήσεις γενικώς για τα διόδια και στην Εγνατία και ανακαλύπτεις, ότι άλλα έταζαν κάποιοι (που υποστήριζαν και το κίνημα «Δεν πληρώνω» κιόλας) και άλλα υπογράφουν και υλοποιούν σήμερα, τότε αποκτάς και το δικαίωμα να αντιδράσεις…

Powerd By  

Εκδοτης & Διευθυντης:
Φωτεινή Τζέκα - Παπαγεωργίου