Δευτέρα 6 Δεκεμβρίου 2021 10:39
Τελευταία Ενημέρωση: 02 Φεβρουαρίου 2018
Εκδηλώσεις

Η εκπαίδευση θέλει και χρόνο και κόπο

Off

Χρησιμοποιώντας την έκφραση «εξαγγελίες ευκολίας», ο καθηγητής Γλωσσολογίας και πρώην υπουργός Παιδείας Γ. Μπαμπινιώτης, σχολίασε με αιχμηρό τρόπο την προσπάθεια του υπ. Παιδείας σε διάφορα επίπεδα παρέμβασης και στις τρεις βαθμίδες της εκπαίδευσης. 

Ο κ. Μπαμπινιώτης σε συνέντευξη Τύπου που παραχώρησε στα Γιάννενα, με αφορμή την παρουσίαση του νέου του βιβλίου για τη Σχολική Γραμματική, έδειξε να κατανοεί και να αναγνωρίζει τις καλές προθέσεις της πολιτικής ηγεσίας, οι οποίες όμως, όπως ανέφερε, δεν αποδίδουν σημαντικά αποτελέσματα.

«Η εκπαίδευση θέλει και χρόνο και κόπο. Το να περάσεις κάποιες εξαγγελίες ευκολίας είναι ό,τι χειρότερο. Γίνεται προσπάθεια στο υπ. Παιδείας αλλά δεν υπάρχουν αισθητά αποτελέσματα», ανέφερε αρχικά, σχολιάζοντας την πρόσφατη απόφαση για τη δράση «τσάντα στο σχολείο», που εφαρμόζεται στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση.

Επίσης όμως χαρακτήρισε αδύνατη την εισαγωγή φοιτητών στις πανεπιστημιακές Σχολές χωρίς εξετάσεις, αλλά μόνο με τους βαθμούς των τριών τάξεων του Λυκείου.

«Αναγνωρίζω ότι υπάρχουν εξαγγελίες που γίνονται με καλή πρόθεση, αλλά δε γίνεται να περιμένουμε εισαγωγή στις Σχολές χωρίς εξετάσεις. Εμείς στο πλαίσιο του εθνικού διαλόγου για την Παιδεία είχαμε καταθέσει την πρόταση να λαμβάνεται υπόψιν η βαθμολογία των τριών τάξεων του λυκείου και η επίδοση σε μία εξέταση. Αν όμως υπάρχει αποτυχία στην εξέταση, τότε να αναλαμβάνει την ευθύνη ένας εθνικός εξεταστικός φορέας και όχι το υπ. Παιδείας να δίνει τη δυνατότητα της επανεξέτασης στο μαθητή εκεί όπου απέτυχε», σημείωσε.

 

«Ζωντανή» η Σχολική Γραμματική

Ο κ. Μπαμπινιώτης συναντήθηκε το απόγευμα της Πέμπτης με τους εκπαιδευτικούς και το σύλλογο γονέων και κηδεμόνων των Αρσάκειων Σχολείων των Ιωαννίνων, ενώ χθες παρουσίασε στην ΕΗΜ, το νέο του βιβλίο για τη Γραμματική.

«Δεν ανακαλύπτουμε τον τροχό, αλλά καταθέτουμε πρόταση διδασκαλίας της Γραμματικής, που είναι η ουσία της γλώσσας μας, για να αποκτήσει ως μάθημα, ενδιαφέρον από τους μαθητές, να είναι κατανοητή και σύγχρονη. Γλώσσα χωρίς συγκρότηση δεν υπάρχει. Αν δεν υπάρχει σύνταξη, επίσης «ντυμένη» με τη σωστή Γραμματική, τότε δε μπορούμε να μιλήσουμε για τη σχέση γλώσσας και σκέψης», ανέφερε χαρακτηριστικά.

Του ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ

Powerd By  

Εκδοτης & Διευθυντης:
Φωτεινή Τζέκα - Παπαγεωργίου