Ζητούμενο και στόχος προς εκπλήρωση από τα δημόσια σχολεία της χώρας εξακολουθεί να παραμένει η περιβαλλοντική εκπαίδευση. Τα βήματα που έγιναν την προηγούμενη δεκαετία προς την ενίσχυση της περιβαλλοντικής εκπαίδευσης μετατράπηκαν σε βήματα… σημειωτόν στη συνέχεια και σταδιακά σε βήματα προς τα πίσω. Με εξαίρεση τις τάξεις του δημοτικού σχολείου, στο γυμνάσιο και το λύκειο είναι εξαιρετικά στενά τα περιθώρια στο πλαίσιο του σχολικού προγράμματος, για την ενίσχυση της περιβαλλοντικής εκπαίδευσης, πολύ δε περισσότερο για μία αντίστοιχη βιωματική προσέγγιση. Στο αισθητικό δάσος των Ιωαννίνων πραγματοποιήθηκε τη Δευτέρα, σε συνεργασία με το Δασαρχείο Ιωαννίνων μία δράση δενδροφύτευσης από δύο νηπιαγωγεία και οκτώ δημοτικά σχολεία. 250 περίπου μαθητές είχαν τη δυνατότητα να ενεργήσουν και να αισθανθούν τη μαγεία της επαφής με τη φύση και όπως τόνισε η Μαρία Νάστου, πρόεδρος της Πανελλήνιας Ένωσης Εκπαιδευτικών Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης, να νιώσουν από μικρή ηλικία ενεργοί πολίτες, συμβάλλοντας στην ανανέωση του φυσικού περιβάλλοντος, στο οποίο ζουν «Είναι γεγονός ότι λείπει ο χρόνος για την περιβαλλοντική εκπαίδευσης από τα δημοτικά σχολεία. Θεωρούμε ότι απαιτείται περισσότερος χρόνος γιατί με τη βιωματική εμπειρία διαμορφώνονται συνειδήσεις. Θα έπρεπε αντίστοιχη πορεία να υπάρχει και στο Γυμνάσιο και στο Λύκειο αλλά σίγουρα τα πράγματα γίνονται καλύτερα μέσα από ομαδικές δραστηριότητες όπως η σημερινή», σημείωσε η κα Νάστου. Η δράση πραγματοποιήθηκε σε συνεργασία της Περιφερειακής Διεύθυνσης Εκπαίδευσης με την ΠΕΕΚΠΕ Ηπείρου, τη Διεύθυνση Α/Θμιας Ιωαννίνων, το Τμήμα Πρασίνου τον Δήμου Ιωαννιτών και το Δασαρχείο Ιωαννίνων.
Κατηγορίες
- Επικαιρότητα(18.349)
- Πολιτικό Ρεπορτάζ(470)
- Ελλάδα(125)
- Οικονομία(1)
- Πολιτισμός(3.942)
- Εκδηλώσεις(1.464)
- Ήπειρος(1.944)
- Αθλητικά(2.725)
Αρθρογραφία
Είσοδος