Τα του Καίσαρος...

Tα του Καίσαρος

Off

Όχι, πως δεν υπάρχουν ζητήματα με την «απορρόφηση» του ΤΕΙ Ηπείρου από το Πανεπιστήμιο…

 

Για να τα λέμε όλα δηλαδή και να μη νομίζει κάποιος, ότι μπορούν όλα να περάσουν με μία απόφαση…

 

Και μάλιστα… κατά παρέκκλιση!

 

Η παρέκκλιση πάντως, η οποία αναφέρεται στο Σχέδιο Νόμου είναι ένα ζήτημα προς εξέταση και διερεύνηση, όπως και να έχει…

 

Και αν μεν ακούγοντας τους πανεπιστημιακούς, να αντιδρούν, είχαμε την αίσθηση, ότι είναι υπερβολικοί για ευνόητους ίσως λόγους, δε συμβαίνει το ίδιο, όταν αντίστοιχες επισημάνσεις γίνονται και από νομικούς…

 

Δεν είναι τόσο απλό να πει το υπ. Παιδείας, ότι αυτό δεν είναι ουσιαστικό ζήτημα…

 

Γιατί εάν ισχύσει η κατά παρέκκλιση κάθε άλλης ισχύουσας διάταξης,  απορρόφηση του ΤΕΙ Ηπείρου, τότε πράγματι θα έχουμε να κάνουμε, με ένα θεσμικό ατόπημα…

 

Το οποίο μπορεί να διορθωθεί προφανώς, όμως δεν είμαστε τόσο βέβαιοι, ότι αυτό θα γίνει για πολιτικούς κυρίως λόγους…

 

Γιατί μία προσφυγή μπορεί να «τινάξει στον αέρα» το Σχέδιο Νόμου…

 

Φανταζόμαστε πάντως, ότι ο υπουργός Παιδείας θα έχει απαντήσεις σε αυτά τα ερωτήματα και σε πολλά άλλα βεβαίως, στη σημερινή του επίσκεψη και στη συνέντευξη που θα παραχωρήσει στην πόλη μας…

 

Η απάντηση στο μεταξύ του υπουργού Υποδομών κ. Σπίρτζη στις συνεχείς αναφορές που μπορεί να εκληφθούν και ως πιέσεις προς την ελληνική κυβέρνηση για την προώθηση των έργων σιδηροδρομικής σύνδεσης περιέχει τη μισή αλήθεια…

 

Ο υπουργός αντέτεινε προς τους ευρωβουλευτές που αναφέρονταν συνεχώς στο ζήτημα, ότι αφού το θέλουν τόσο πολύ, ας ενεργήσουν δίνοντας 3-3,5 δις ευρώ στη χώρα μας…

 

Η ερώτηση όμως είναι απλή… Τι κοστίζει περισσότερο;

 

Η διάνοιξη μίας σιδηροδρομικής γραμμής που θα «τρυπήσει» την Πίνδο ή ένας οδικός άξονας, που επίσης θα κάνει το ίδιο;

 

Ποια σχέση μπορεί να έχει το κόστος κατασκευής μίας σιδηροδρομικής γραμμής με το κόστος μίας αντίστοιχης οδικής σύνδεσης;

 

Στη μία περίπτωση «τρυπάς» ένα βουνό όπου απαιτείται, φτιάχνοντας μία σήραγγα πλάτους το πολύ 10 μέτρων…

 

Ενώ στην άλλη περίπτωση, όπως το βλέπουμε δηλαδή με την Εγνατία και την Ιόνια, το πλάτος των σηράγγων είναι περίπου 40 μέτρα…

 

Η αλήθεια επομένως δε μπορεί να είναι το κόστος κατασκευής στο γιατί τελικά επιλέγουμε δρόμους και όχι σιδηρόδρομους…

 

Και ο προβληματισμός τίθεται γενικότερα μιας και επί του παρόντος δεν έχουμε ένα έργο σε εξέλιξη ή υπό μελέτη, που μπορεί να έρθει σε «σύγκρουση» με ένα έργο σιδηροδρομικής σύνδεσης. Μπορεί να προκύψει όμως σύντομα…

 

Του ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ

ΑΡΧΕΙΟ

<>
ΔεΤρΤεΠεΠαΣαΚυ
14151617181920
21222324252627
282930    
       
     12
3456789
31      
   1234
567891011
2627282930  
       
15161718192021
22232425262728
293031    
       
       
       
    123
45678910
       
21222324252627
28293031   
       
      1
30      
   1234
567891011
       
282930    
       
     12
31      
  12345
2728293031  
       
2930     
       
    123
45678910
       
  12345
20212223242526
27282930   
       
      1
2345678
23242526272829
3031     
     12
17181920212223
       
  12345
6789101112
2728293031  
       
      1
23242526272829
3031     
    123
45678910
       
 123456
28293031   
       
      1
30      
   1234
567891011
12131415161718
       
293031    
       
     12
17181920212223
       
  12345
2728293031  
       
2930     
       
    123
45678910
11121314151617
25262728293031
       
    123
45678910
18192021222324
25262728   
       
 123456
28293031   
       
     12
24252627282930
31      
   1234
567891011
2627282930  
       
293031    
       
     12
       
  12345
13141516171819
2728293031  
       
      1
3031     
    123
45678910
       
 123456
28293031   
       
      1
9101112131415
30      
   1234
567891011
       
   1234
567891011
19202122232425
262728    
       
1234567
293031    
       
    123
45678910
11121314151617
25262728293031
       
  12345
27282930   
       
      1
3031     
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 
       
14151617181920
28293031   
       
     12
31      
   1234
567891011
2627282930  
       
1234567
15161718192021
293031    
       
     12
17181920212223
       
  12345
2728293031  
       
  12345
20212223242526
2728     
       
      1
2345678
3031     
   1234
567891011
262728293031 
       
282930    
       
     12
24252627282930
31      
   1234
567891011
2627282930  
       
15161718192021
293031    
       
    123
45678910
       
  12345
20212223242526
27282930   
       
      1
2345678
3031     
    123
45678910
18192021222324
252627282930 
       
14151617181920
21222324252627
28293031   
       
1234567
29      
       
    123
45678910
25262728293031
       
 123456
21222324252627
28293031   
       
      1
9101112131415
30      
   1234
567891011
262728293031 
       
282930    
       
     12
24252627282930
31      
  12345
2728293031  
       
1234567
2930     
       
    123
45678910
       
  12345
6789101112
13141516171819
27282930   
       
      1
23242526272829
3031     
      1
232425262728 
       
   1234
567891011
       
15161718192021
22232425262728
293031    
       
     12
24252627282930
       
  12345
6789101112
2728293031  
       
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     
       
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   
       

Είσοδος

Powerd By  

Εκδοτης & Διευθυντης:
Φωτεινή Τζέκα - Παπαγεωργίου