Τα του Καίσαρος...

Τα του Καίσαρος

Off

Αν αυτά που έγιναν στο αεροδρόμιο «Μακεδονία» στη Θεσσαλονίκη προ ημερών είχαν γίνει σε κρατικό αεροδρόμιο, δε θα προλαβαίναμε, να μιλάμε για παραιτήσεις…

 

Και δεν αναφερόμαστε στο ζήτημα με την αεροπορική εταιρεία χαμηλού κόστους, που αντί για τη Θεσσαλονίκη προσγείωσε το αεροπλάνο της στη Ρουμανία…

 

Αλλά στις συνθήκες που επικράτησαν στο αεροδρόμιο, λόγω της χιονόπτωσης και στην προσπάθεια που έγινε για τον αποχιονισμό του αεροδρομίου, ώστε να εκτελεστούν κανονικά οι πτήσεις…

 

Το αεροδρόμιο «Μακεδονία» ανήκει μαζί με άλλα 13 στη Fraport, που έχει την αποκλειστική ευθύνη της λειτουργίας, άρα και της αντιμετώπισης τέτοιων συνθηκών και καταστάσεων…

 

Φανταστείτε λοιπόν να ήταν υπό τον κρατικό έλεγχο και να μην είχαν εκτελεστεί δεκάδες πτήσεις, ενώ καθυστερούσε και η διαδικασία του αποχιονισμού, τι θα είχε γίνει…

 

Να το δούμε όμως και σε αντίθεση με ό,τι έγινε στο αεροδρόμιο Ιωαννίνων…

 

Ένα από τα ελάχιστα της χώρας, που παραμένουν υπό τον κρατικό έλεγχο, και ένα από τα τέσσερα (Κοζάνης, Καστοριάς και άλλο ένα που δε θυμόμαστε), για τα οποία έγινε διαγωνισμός για το έργο του αποχιονισμού…

 

Ο οποίος έγινε από το υπ. Υποδομών συνολικά σαν «πακέτο» και προφανώς και αυτονόητα, απέβη άγονος…

 

Λειτούργησε λοιπόν το αεροδρόμιο Ιωαννίνων μετά τη χιονόπτωση της Παρασκευής; 

 

Λειτούργησε το μεσημέρι του Σαββάτου, χάρη στις άοκνες προσπάθειες των υπαλλήλων της ΥΠΑ στο αεροδρόμιο και στη συνεργασία με την Πολιτική Προστασία της περιφέρειας…

 

Που διέθεσε αποχιονιστικό μηχάνημα για την πίστα του αεροδρομίου, ενώ χρειάστηκε να πέσει» και το σύνολο της ποσότητας από το ειδικό αντιπαγωτικό υγρό που χρησιμοποιείται στα αεροδρόμια, αφού απαγορεύεται αυστηρώς η χρήση αλατιού…

 

Γι’ αυτό λέμε, εδώ και τρία χρόνια (ήμασταν οι πρώτοι που το γράφαμε στην «Ε»), ότι δε γίνεται να μπει στη λίστα των υπό ιδιωτικοποίηση αεροδρομίων και αυτό των Ιωαννίνων…

 

Γιατί, με τις ειδικές καιρικές συνθήκες που επικρατούν στο λεκανοπέδιο, δεν υπήρχε περίπτωση ποτέ ο ιδιώτης, να καθαρίσει την πίστα για να γίνουν οι πτήσεις…

 

Αλλά, θα περίμενε να ανέβει η θερμοκρασία και να λιώσει το χιόνι, με την… φυσική διαδικασία.

 

Με αφορμή στο μεταξύ την πτήση που έφτασε στην Τιμισοάρα, ο υπουργός Σπίρτζης στην πρεμούρα του να επιρρίψει τις ευθύνες στην εταιρεία, είπε και κάτι που δεν ισχύει…

 

Ότι το αεροπλάνο μπορούσε να προσγειωθεί σε κάποιο άλλο από τα αεροδρόμια της Βορ. Ελλάδας, που ήταν ανοιχτά… Λόγω της χιονόπτωσης όμως, κανένα αεροδρόμιο στη Βορ. Ελλάδα δεν ήταν ανοιχτό την ώρα που έφτασε το συγκεκριμένο αεροσκάφος… 

Powerd By  

Εκδοτης & Διευθυντης:
Φωτεινή Τζέκα - Παπαγεωργίου