Χωρίς κατηγορία

Όλο και απομακρύνεται ο στόχος του 2015

Off

Διευρύνεται ο κύκλος των πολιτικών παραγόντων, που αμφισβητούν τις πολιτικές δεσμεύσεις και τα χρονοδιαγράμματα που έχει ανακοινώσει το υπουργείο Υποδομών και ο Μιχ. Χρυσοχοΐδης, για την ολοκλήρωση της Ιόνιας Οδού.
Όπως φαίνεται η τελευταία επίσκεψη του κ. Χρυσοχοΐδη στην περιοχή πριν από έναν περίπου μήνα δεν έπεισε κανέναν πολιτικό παράγοντα, που διαπιστώνει ήδη τις πρώτες καθυστερήσεις στην απεμπλοκή του στρατοπέδου Παπαγεωργίου στο Αυγό, έστω κι αν έχει υπογραφεί η σχετική συμφωνία μεταξύ του υπουργείου Υποδομών και του υπουργείου Άμυνας.
Πριν από λίγες ημέρες ήταν ο Περιφερειάρχης Αλ. Καχριμάνης που σε εκδήλωση για τη συμπλήρωση πέντε ετών λειτουργίας της Εγνατίας τόνισε πως δεν υπάρχει περίπτωση να ολοκληρωθεί στο σύνολό της η Ιόνια στο τέλος του 2015, για να ακολουθήσει χθες ο βουλευτής της Ν.Δ Στ. Καλογιάννης.
«Δυστυχώς δεν μπορεί να ολοκληρωθεί η Ιόνια από το Αντίρριο μέχρι τα Ιωάννινα μέχρι το 2015. Ακόμη και στην εμπλοκή του στρατοπέδου είχα εκφράσει τις επιφυλάξεις μου και μετά την επίσκεψη του κ. Χρυσοχοΐδη. Εύχομαι, ότι τουλάχιστον το Νοέμβριο θα έχει απεμπλακεί η κατάσταση για την εγκατάσταση του αναδόχου, ωστόσο η πρόοδος των εργασιών θα μειωθεί στην περιοχή τους χειμερινούς μήνες λόγω των καιρικών συνθηκών. Στο υπόλοιπο τμήμα από το Αντίρριο μέχρι το Αυγό το έργο κινείται με ικανοποιητικούς ρυθμούς», τόνισε ο κ. Καλογιάννης.

Αναζητά χρηματοδότηση 
το τραμ
Μία από τις τελευταίες εξελίξεις για τις συγκοινωνιακές υποδομές του λεκανοπεδίου ήταν η σύσκεψη που πραγματοποιήθηκε προ ημερών με αντικείμενο την προοπτική δημιουργίας του τραμ στο λεκανοπέδιο Ιωαννίνων.
Η υποβολή του φακέλου με τη μελέτη βιωσιμότητας από την Περιφέρεια Ηπείρου στην Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων αποτέλεσε έναν ενισχυτικό παράγοντα για την προώθηση της συζήτησης. Ωστόσο όπως τόνισε ο κ. Καλογιάννης το σημαντικό είναι να αποδειχθεί μέσα από την μελέτη κόστους – οφέλους ότι το έργο μπορεί να υλοποιηθεί χωρίς ελλείμματα στην πορεία. 
Για το λεκανοπέδιο η προοπτική είναι για ένα τραμ ελαφρού τύπου, κάτι που σημαίνει μικρότερο κόστος και μικρότερες διαστάσεις με τον προϋπολογισμό ωστόσο να φτάνει τα 60 εκ. ευρώ. «Το σημαντικό είναι να διασφαλισθούν τα χρήματα για τη μελέτη και είναι θετικό ότι τουλάχιστον σε αυτή τη φάση η Ευρωπαϊκή Τράπεζα αξιολογεί με θετικά χαρακτηριστικά την πρόταση που θα αλλάξει τη μορφή των μεταφορών στο λεκανοπέδιο», τόνισε ο κ. Καλογιάννης προσθέτοντας ότι απαιτείται η κοινή συστράτευση όλων των φορέων σε τοπικό επίπεδο για την διεκδίκηση και υλοποίηση του έργου.

 

Του ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ

Powerd By  

Εκδοτης & Διευθυντης:
Φωτεινή Τζέκα - Παπαγεωργίου