Τα του Καίσαρος...

Τα του Καίσαρος

Off

Για να δούμε στη σημερινή συνεδρίαση της Επιτροπής Περιβάλλοντος της περιφέρειας Ηπείρου…

 

Θα βρεθεί κάποιος από την αντιπολίτευση στην περιφέρεια, να κάνει μία ερώτηση, για το ύψος της προγραμματικής σύμβασης στη γέφυρα Κοράκου;    

 

Όπως είδαμε και στην ημερήσια διάταξη της Επιτροπής Περιβάλλοντος, το κόστος ανέρχεται σε 13,6 εκ. ευρώ!

 

Για να αναστηλώσουμε μία γέφυρα που κατέρρευσε πριν από 70 χρόνια και που μέχρι τον Φεβρουάριο του 2015 και την κατάρρευση του γεφυριού της Πλάκας, σχεδόν κανείς δεν είχε ασχοληθεί μαζί της…

 

Αλλά και τα 13 εκ. που προτίθεται να δεσμεύσει η πολιτική ηγεσία από το ΠΔΕ, δεν τα λες και λίγα…

 

Είναι πολύ μεγάλο το θέμα που επιχειρεί να ανοίξει το υπ. Δικαιοσύνης και το υπ. Μεταφορών, σχετικά με το θεσμικό πλαίσιο για τα τροχαία ατυχήματα…

 

Προκλήθηκε η συζήτηση βέβαια από την απαίτηση και τις κινητοποιήσεις των συλλόγων συγγενών θυμάτων τροχαίων ατυχημάτων και δυστυχημάτων…

 

Που ζητούν το αυτονόητο και για εμάς, οι περιπτώσεις τουλάχιστον της εκούσιας εγκατάλειψης του θύματος σε τροχαίο ατύχημα, από τον θύτη, να αντιμετωπίζονται ως κακούργημα και όχι ως πλημμέλημα…

 

Δεν είναι εύκολο το θέμα, ούτε και μπορεί να αντιμετωπιστεί με μία «μονογραφή» γιατί υπάρχουν πολλές παράμετροι…

 

Όπως μας εξήγησε χθες ο διοικητής της Τροχαίας στα Γιάννενα 

Γ. Αζέλης, άλλη ιστορία είναι η εγκατάλειψη ενός τροχαίου με υλικές ζημιές και άλλη η εγκατάλειψη ενός τροχαίου, με θύμα, νεκρό ή τραυματία…

 

Το ατύχημα άλλωστε από μόνο του ως έννοια και ως λέξη εμπεριέχει τον παράγοντα της τύχης…

 

Η εγκατάλειψη όμως συνιστά συνειδητή πράξη, έστω κι αν η εμπειρία έχει δείξει, ότι σε κάποιες περιπτώσεις δεν υπάρχει πράγματι αντίληψη της πρόκλησης του ατυχήματος…

 

Είναι όμως μεγάλη πληγή, γιατί στη μέση θα βρεθούν οι ασφαλιστικές εταιρείες…

 

Θα καλύπτουν το κόστος δηλαδή, εάν υπάρχει τραυματισμός ή θάνατος, από τον πελάτη τους, που έχει εγκαταλείψει τη σκηνή του ατυχήματος;

 

Υπήρξε περίπτωση, που ασφαλιστική δεν κάλυψε την αποζημίωση που ζήτησαν συγγενείς του θύματος μετά από εγκατάλειψη, μεταθέτοντας την ευθύνη αποκλειστικά στον οδηγό – πελάτη της, γιατί υποστήριξε, ότι εάν είχε σταματήσει και είχε καλέσει το ασθενοφόρο, το θύμα δε θα είχε πάθει εσωτερική αιμορραγία και άρα δε θα έχανε τη ζωή του…

 

Φανταστείτε, ότι αυτά γίνονται τώρα, όπου η εγκατάλειψη θεωρείται αδίκημα πλημμεληματικού και όχι κακουργηματικού χαρακτήρα…

Του ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ

Powerd By  

Εκδοτης & Διευθυντης:
Φωτεινή Τζέκα - Παπαγεωργίου