Το δημόσιο σχολείο και υποστηρικτικές δομές πραγμάτωσης της ένταξης και όχι του αποκλεισμού ήταν το θέμα του συνεδρίου που συνδιοργανώνωσαν η Διδασκαλική Ομοσπονδία Ελλάδας (ΔΟΕ) και η Παγκύπρια Οργάνωση Ελλήνων Δασκάλων (ΠΟΕΔ) με την υποστήριξη του Ινστιτούτου Παιδαγωγικών Ερευνών-Μελετών (ΙΠΕΜ) της ΔΟΕ στα Γιάννενα. Ο Περιφερειακός Διευθυντής Εκπαίδευσης Κωνσταντίνος Καμπουράκης, στον χαιρετισμό του ανέφερε ότι «το Υπουργείο κινείται προς την κατεύθυνση ανασχεδιασμού και ανασυγκρότησης του θεσμικού πλαισίου με δύο βασικά χαρακτηριστικά: η ειδική και η γενική εκπαίδευση να αντιμετωπίζονται ενιαία, χωρίς διακρίσεις και αποκλεισμούς εις βάρος των ατόμων με αναπηρία και με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες και στο πλαίσιο αυτού του ενιαίου και ενταξιακού προσανατολισμού ενισχύονται τα προγράμματα πρώιμης παρέμβασης, συνεκπαίδευσης και ένταξης στα γενικά σχολεία με στόχο την αναβάθμιση της Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης». Ο αντιπρόεδρος της ΑΔΕΔΥ Δημήτρης Μπράτης στη σημασία που έχει η ύπαρξη ενός σχολείου που να απευθύνεται σε όλους τους μαθητές και το οποίο θα πρέπει να αποδέχεται τη διαφορετικότητα.
Κατηγορίες
- Επικαιρότητα(18.212)
- Πολιτικό Ρεπορτάζ(469)
- Ελλάδα(125)
- Οικονομία(1)
- Πολιτισμός(3.920)
- Εκδηλώσεις(1.450)
- Ήπειρος(1.940)
- Αθλητικά(2.694)
Αρθρογραφία
Είσοδος