Τα του Καίσαρος...

Τα του Καίσαρος…

Off

Επειδή απουσιάζαμε από την πόλη από το πρωί της Παρασκευής, δεν είχαμε την ευκαιρία να ασχοληθούμε με τα έντονα καιρικά φαινόμενα το βράδυ της Πέμπτης και τις ζημιές που προκάλεσαν…

 

Υπάρχει ωστόσο μία κοινή διαπίστωση, που ξεκινά από την επιστημονική κοινότητα και φτάνει σε όλους τους πολίτες, ανεξάρτητα από την επαγγελματική τους ενασχόληση…

 

 

Ότι έχουμε περάσει στην εποχή που τα καιρικά φαινόμενα είναι περισσότερο έντονα από το παρελθόν και ότι τα ποσά των βροχοπτώσεων, θα είναι πολύ μεγαλύτερα σε πολύ μικρότερα χρονικά διαστήματα…

 

Αυτό σε πρακτικό επίπεδο τι σημαίνει για την περιοχή μας και την πόλη, ειδικότερα;

 

Ότι θα πρέπει να ανοίξει το συντομότερο μάλιστα, η συζήτηση για την ενίσχυση των έργων υποδομής, όπως είναι η αποχέτευση των ομβρίων…

 

Όπως αποδεικνύεται κάθε φορά πια στις έντονες βροχοπτώσεις, τα φρεάτια και οι αγωγοί των ομβρίων στην πόλη, δεν επαρκούν για να αντλήσουν την ποσότητα του νερού…

 

Άρα, καλό είναι οι τεχνικές υπηρεσίες του δήμου και της περιφέρειας με την Πολιτική Προστασία, να συζητήσουν για άμεσες παρεμβάσεις αφενός και μεσοπρόθεσμες αφετέρου, για να αυξηθεί η δυνατότητα παροχέτευσης των ομβρίων…

 

Και να μην ξεχνάμε, ότι είμαστε τυχεροί που η πόλη μας είναι επικλινής και τα νερά έχουν φυσική ροή προς τη λίμνη στον αστικό ιστό, γιατί με τόσο νερό, θα είχαμε πνιγεί με την πρώτη βροχή…

 

Είναι σοβαρό το θέμα που επιβεβαίωσε χθες και ο περιφερειακός διευθυντής εκπαίδευσης Κων. Καμπουράκης, με τις δηλώσεις του στην «Ε» και το ITV…

 

Έχουν μεταφερθεί τις τελευταίες εβδομάδες, σε πολλές τάξεις Δημοτικών σχολείων της πόλης μας, προσφυγόπουλα που διαμένουν στην περιοχή, χωρίς όμως να έχουν γίνει οι προσλήψεις των εκπαιδευτικών, που θα αναλάβουν την εκπαίδευσή τους στη γλώσσα και την εποπτεία τους…

 

Και παρατηρείται το φαινόμενο σε μία τάξη με 20 μαθητές, που έχουν ξεκινήσει στις 15 Σεπτεμβρίου, να εγγράφονται επιπλέον 3-5 μαθητές, που μπαίνουν στην σχολική καθημερινότητα, χωρίς όμως να μπορούν να συνεννοηθούν ούτε καν για τα αυτονόητα…

 

Να μην ασχοληθούμε καθόλου με τη στάση των μαθητών της τάξης, υποθέτοντας, ότι είναι υποδειγματική, αφού άλλωστε δεν έχουμε καταγράψει σοβαρά περιστατικά αντιδράσεων, στα σχολεία της πόλης τουλάχιστον…

 

Τα ίδια τα προσφυγόπουλα, δεν αναρωτήθηκε κανείς πως μπορεί να αισθάνονται, όταν επιχειρείται μία βίαιη ένταξη και ενσωμάτωση σε μία καινούργια κοινότητα, χωρίς καμία επικοινωνία;

 

Ο δάσκαλος της κάθε τάξης, πως θα προσεγγίσει τα παιδιά αυτά; Επειδή μιλήσαμε με δασκάλους που έχουν στην τάξη τους προσφυγόπουλα αυτής της κατηγορίας, μας λένε, ότι τα παιδιά είναι σαν να μην υπάρχουν στην τάξη!

 

Θεωρούμε αδιανόητο να έχει γίνει μία τόσο καλή προεργασία τα προηγούμενα χρόνια, να λειτούργησαν με επιτυχία τάξεις υποδοχής και ένταξης και εντελώς ξαφνικά, να επιστρέφουμε στο μηδέν…

Του ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ

Powerd By  

Εκδοτης & Διευθυντης:
Φωτεινή Τζέκα - Παπαγεωργίου