Επικαιρότητα

Αντιδράσεις στις αλλαγές στην Επαγγελματική Εκπαίδευση 

Off

Έντονες αντιδράσεις φέρνει στην εκπαιδευτική κοινότητα και όχι μόνο το νομοσχέδιο που καταθέτει η ηγεσία του υπ. Παιδείας αναφορικά με τις αλλαγές στην Επαγγελματική Εκπαίδευση και Κατάρτιση. 

Παρεμβάσεις, τροποποιήσεις και αλλαγές που υποβαθμίζουν και υποβιβάζουν ακόμη περισσότερο τους τίτλους σπουδών στο Επίπεδο 3, μέσα από ένα νομοσχέδιο, που όπως καταγγέλλουν, κατατέθηκε χωρίς να προηγηθεί διαβούλευση και κυρίως σε συνθήκες πανδημίας με το σύνολο των σχολείων της χώρας να είναι κλειστά.

Σε συνέντευξη τύπου που παραχώρησε ο Θανάσης Μαχτσίρας, εκπαιδευτικός των ΕΠΑΛ και μέλος του Γενικού Συμβουλίου της ΑΔΕΔΥ έκανε λόγο για αλλαγές που έρχονται να ολοκληρώσουν τον σχεδιασμό για περαιτέρω ελαστικοποίηση των εργασιακών σχέσεων των εκπαιδευτικών και να υποβαθμίσουν περαιτέρω τους τίτλους σπουδών. Αναφέρθηκε ακόμη σε επιμέρους διατάξεις, όπως η δυνατότητα εισαγωγής στο Πανεπιστήμιο για τους αποφοίτους των ΙΕΚ, μέσω κατατακτήριων εξετάσεων και για άλλα ζητήματα.

Από την πλευρά του ο Τάσος Τόκας, εκπρόσωπος της Αγωνιστικής Συσπείρωσης Εκπαιδευτικών στάθηκε περισσότερο στην εικόνα της σημερινής τηλεκπαίδευσης στα σχολεία όλων των βαθμίδων, με το 30% όπως ανέφερε των μαθητών, να μην έχει τη δυνατότητα να λάβει μέρος σε αυτήν. Η εκπαιδευτική κοινότητα ανέφερε, πως έχει συγκεκριμένες προτάσεις και αιτήματα που πρέπει να ικανοποιηθούν, ώστε τα σχολεία να ανοίξουν και πάλι μετά τις γιορτές με ασφάλεια. Αυτά είναι:

Δωρεάν μαζικά και επαναλαμβανόμενα τεστ σε μαθητές και εκπαιδευτικούς με ευθύνη της κυβέρνησης και ενίσχυση των δομών ιχνηλάτησης. Μείωση του αριθμού των μαθητών ανά τμήμα. Πρόσληψη του αναγκαίου εκπαιδευτικού προσωπικού με μόνιμη σχέση εργασίας για την κάλυψη των κενών και ενίσχυση του προσωπικού καθαριότητας. Επιπλέον μέτρα για τους μαθητές που κινούνται με τα μέσα μαζικής μεταφοράς.

«Να δοθούν σε όλα τα παιδιά τεχνολογικά μέσα, τάμπλετς, υπολογιστές, γρήγορη σύνδεση με ευθύνη του κράτους, όπως γίνεται με τα σχολικά βιβλία. Τέλος, σε καμία περίπτωση δε μπορούν να γίνουν αποδεκτές, οι μορφές τηλεαξιολόγησης των μαθητών και οι τηλεεξετάσεις, που ανακοίνωσε το υπουργείο, καθώς θεωρούμε την απόφαση αυτή αντιεπιστημονική και απαράδεκτη», ανέφερε μεταξύ άλλων ο κ. Τόκας.

Του ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ

Powerd By  

Εκδοτης & Διευθυντης:
Φωτεινή Τζέκα - Παπαγεωργίου