Ο περιορισμός της κυκλοφορίας κυρίως όμως των θέσεων στάθμευσης των Ι.Χ και η βελτίωση της προσβασιμότητας για τους πεζούς, σε κεντρικές οδικές αρτηρίες, είναι το δίπολο που επιχειρεί να υπηρετήσει το έργο για το οποίο εγκρίθηκε χθες, από την Οικονομική Επιτροπή του δήμου Ιωαννιτών, η σχετική μελέτη.
Ο δήμος Ιωαννιτών, θα υποβάλλει αίτηση ένταξης και χρηματοδότησης του έργου από το «Πράσινο Ταμείο» με τον προϋπολογισμό να ανέρχεται σε 1,3 εκ. ευρώ. Η περιοχή παρέμβασης ορίζεται στις οδούς 28ης Οκτωβρίου, τμήμα της Φωτ. Τζαβέλλα, Κων. Φρόντζου, Νοτ. Μπότσαρη και Δαγκλή και όπως εξήγησε ο αρμόδιος αντιδήμαρχος έργων Γεώρ. Αρλέτος είναι μία παρέμβαση ζωτικής σημασίας για τη λειτουργία της πόλης και τη βελτίωση της ποιότητας ζωής των πολιτών, όχι μόνο των κατοίκων του κέντρου, αλλά και των επισκεπτών.
Όπως ανέφερε και στη συνεδρίαση της Οικον. Επιτροπής, που συνεδρίασε για πρώτη φορά μετά από πολλούς μήνες με φυσική παρουσία των μελών της και όχι μέσω τηλεδιάσκεψης, οι παρεμβάσεις κρίνονται απαραίτητες και αναγκαίες, γιατί σήμερα υπάρχουν σοβαρά λειτουργικά προβλήματα σε επίπεδο κυκλοφορίας οχημάτων και φυσικά, σημαντικές ελλείψεις στην προσβασιμότητα των πεζών.
«Υπάρχει επίσης, η γενικότερη φιλοσοφία, που είναι η σύνδεση μεταξύ των πεζόδρομων του εμπορικού κέντρου της πόλης, με το ιστορικό κέντρο και την παλιά πόλη. Για τον σχεδιασμό της αναμόρφωσης των οδών ελήφθη υπόψιν το Σχέδιο Βιώσιμης Αστικής Ανάπτυξης και οι προβλέψεις για την ιεράρχηση και κυκλοφοριακή οργάνωση του οδικού δικτύου στο κέντρο της πόλης.
Το θέμα που προκύπτει ωστόσο από την υλοποίηση παρεμβάσεων, που θα μειώνουν τις διαθέσιμες θέσεις στάθμευσης, δεν είναι άλλο από την συνολική επάρκεια στο κέντρο της πόλης για θέσεις στάθμευσης, με τον κ. Αρλέτο να τονίζει πως το πρόβλημα αναγνωρίζεται, θα πρέπει όμως να αποτελέσει αντικείμενο συνολικής μελέτης και ιεράρχησης προτεραιοτήτων για τον δήμο Ιωαννιτών. «Θα πρέπει ν καταλήξουμε σε κρίσιμες αποφάσεις για το ποιες θέσεις στάθμευσης θέλουμε και αν τις θέλουμε για τον πολίτη και την εξυπηρέτησή του ή για τον επισκέπτη. Θέλουμε να υπάρχουν θέσεις στάθμευσης στο κέντρο, αλλά αυτές να καταλαμβάνονται από το πρωί μέχρι το μεσημέρι από εργαζόμενους των υπηρεσιών ή μήπως η ελεγχόμενη στάθμευση θα μπορεί να μας δώσει μία λύση σε αυτό το πρόβλημα;», διερωτήθηκε ο κ. Αρλέτος.
Ασφαλτοστρώσεις και σύνδεση
Κατσικά με ποδηλατόδρομο
Στην ίδια συνεδρίαση, η Οικονομική Επιτροπή ενέκρινε την υποβολή αίτησης χρηματοδότησης από το Ταμείο Αλληλεγγύης του υπ. Μετανάστευσης και Ασύλου για το έργο σύνδεσης της δομής φιλοξενίας προσφύγων στον Κατσικά με τον παραλίμνιο πεζόδρομο – ποδηλατόδρομο.
Το έργο έχει προϋπολογισμό 900 χιλιάδων ευρώ. Ξεκινά από τον ήδη υπάρχοντα δρόμο περιφερειακά του εγκεκριμένου ρυμοτομικού σχεδίου Κατσικά και καταλήγει στον παραλίμνιο πεζόδρομο – ποδηλατόδρομο.
Τέλος, εγκρίθηκε η μελέτη κατασκευής και η έγκριση των όρων δημοπράτησης για το έργο βελτίωσης και ανακατασκευής υποδομών στη ΔΕ Ιωαννίνων.
Το έργο έχει προϋπολογισμό ενός εκατομμυρίου ευρώ και σύμφωνα με την μελέτη περιλαμβάνει παρεμβάσεις για την βελτίωση του οδοστρώματος με αντικατάσταση του κατεστραμμένου ασφαλτοτάπητα, κατασκευή πεζοδρομίων και κρασπέδων.
Οι δρόμοι στους οποίους θα εκτελεστούν έργα είναι οι ακόλουθοι: Θωμά Πασχίδη – Γεωργίου Σεφέρη, Κώστα Βάρναλη, Βορείου Ηπείρου, Μελετίου Γεωγράφου, Αρχιεπισκόπου Μακαρίου, Δημητρίου Γλάρου – Εθνικής Ανεξαρτησίας, Τριανταφυλλίδη, Αθηνάς, Μιλτιάδη και Αγαθοκλή Κωνσταντινίδη.
Του ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ
Related Posts
-
5 Οκτωβρίου 2024 -
13 Σεπτεμβρίου 2024 Πλήρης στασιμότητα στο έργο της πλατείας
-
30 Αυγούστου 2024 Ορθοπεταλιές στη Στ. Νιάρχου και διαδρομές στο Κάστρο
-
9 Ιουλίου 2024 Φόβοι για «στάση πληρωμών» στα έργα
-
4 Ιουλίου 2024 Ολική διακοπή κυκλοφορίας στην περιοχή του Τσίμοβου
-
3 Φεβρουαρίου 2024 Έργα που «θωρακίζουν» περιβαλλοντικά την πόλη
Κατηγορίες
- Επικαιρότητα(19.339)
- Πολιτικό Ρεπορτάζ(497)
- Ελλάδα(127)
- Οικονομία(1)
- Πολιτισμός(4.147)
- Εκδηλώσεις(1.543)
- Ήπειρος(1.961)
- Αθλητικά(2.887)
Αρθρογραφία
Είσοδος