Τετάρτη 7 Δεκεμβρίου 2022 10:27
Τελευταία Ενημέρωση: 20 Οκτωβρίου 2022
Τα του Καίσαρος...

Τα του Καίσαρος

Off

Μια στο καρφί και μια στο πέταλο… Ή σκωτσέζικο ντους, αν προτιμάτε…

 

Ό,τι από τα δύο κι αν επιλέξετε, το ίδιο είναι και αφορά σε αυτό που έχουν πάθει στον ΦοΔΣΑ, περιμένοντας από την Περιφέρεια Ηπείρου να τους εκχωρήσει το σύνολο των αρμοδιοτήτων, νομίζοντας κιόλας, ότι αυτό θα γίνει και από Δευτέρα, θα είναι οι κυρίαρχοι του παιχνιδιού…

 

Το γράψαμε σε ανύποπτη στιγμή, αν θυμόμαστε καλά πριν τη συνάντηση που έγινε στην Περιφέρεια πριν από ένα 20ήμερο, ότι δε θα ξεμπλέξει έτσι εύκολα η διαδικασία…

Και επίσης, ότι η εκτίμησή μας είναι, πως η διαδικασία θα ξεμπλέξει από τους… επόμενους.

Εκείνους που θα προκύψουν δηλαδή από τις δημοτικές εκλογές του 2023 και τους εκπροσώπους τους στη διοίκηση του ΦοΔΣΑ…

Ενώ στο μεσοδιάστημα, να περιμένετε και άλλες αλλαγές, θεσμικού χαρακτήρα, που θα αφορούν στον αριθμό των εκπροσώπων που θα έχει κάθε Δήμος, στη διοίκηση του ΦοΔΣΑ…

Επομένως, υπομονή κι όλα θα γίνουν… Με τον αραμπά βέβαια, αλλά θα γίνουν…

Απορούμε βέβαια με πολλά άλλα ανοιχτά ζητήματα, όπως ποιος μπορεί να είναι ο λόγος που δεν παρεμβαίνει το ίδιο το υπ. Περιβάλλοντος που έχει την αρμοδιότητα, στην καραμπινάτη παράνομη λειτουργία του ΧΥΤΥ Βλαχέρνας, που εξακολουθεί να λειτουργεί ως ΧΥΤΑ…

Και να υποδέχεται τα απορρίμματα των δήμων της ΠΕ Άρτας και της Πρέβεζας, ανεπεξέργαστα, χωρίς να… κινείται φύλλο!

Πάμε όμως και στο άλλο θέμα των διοδίων και τη μη εφαρμογής της αρχικής απόφασης του ΣτΕ, που δικαιώνει την Περιφέρεια στην προσφυγή της…

Και στο αίτημα της απαλλαγής των κατοίκων των Ιωαννίνων από την καταβολή τελών διοδίων και στο σταθμό Δροσοχωρίου, αλλά και στο σταθμό Τύριας και σε αυτόν του Μαλακασίου…

Μία απόφαση που έχει ξεκάθαρο νομικό περιεχόμενο που σχετίζεται με την παντελή απουσία του παράλληλου οδικού δικτύου, το οποίο και προβλέπεται και θα έπρεπε να έχει κατασκευαστεί, ώστε να δίνεται η δυνατότητα χρήσης του στους οδηγούς, που δε θέλουν να χρησιμοποιούν την Εγνατία ή δεν επιθυμούν να πληρώνουν διόδια…

Εμείς να συμφωνήσουμε με την πρόθεση (προτίθεται είπε ο κ. Καχριμάνης χθες, δεν αποφάσισε) της Περιφέρειας να προσφύγει εκ νέου στο ΣτΕ, για την καθυστέρηση στην εφαρμογή της απόφασης…

Το ερώτημα όμως είναι άλλο… Η απόφαση ανακοινώθηκε τον Απρίλιο του 2021 και μένει ανεφάρμοστη μέχρι σήμερα…

Από τον Απρίλιο του 2021 μέχρι και σήμερα ο περιφερειάρχης συναντήθηκε πέντε φορές (ίσως λέμε και λίγες) με τον υπουργό

κ. Καραμανλή, η μία μάλιστα στα Γιάννενα, πριν από 13 μήνες, παρουσία του Πρωθυπουργού…

Επίσης, συναντήθηκε καμιά 20αριά φορές με τον υφυπουργό Υποδομών κ. Καραγιάννη, η τελευταία μάλιστα συνάντηση έγινε πριν ένα δεκαήμερο στην Αθήνα…

Σε όλες αυτές τις συναντήσεις, τέθηκε μήπως το ζήτημα της ολιγωρίας τους στην εφαρμογή της απόφασης ή όχι; Γιατί, αν δεν τέθηκε ποτέ, προκύπτει σαφής πολιτική ευθύνη και της Περιφέρειας, που ενώ κέρδισε τη δικαστική μάχη με το υπουργείο, μετά ξέχασε(;) να τους τσιγκλήσει…

Του ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ

Powerd By  

Εκδοτης & Διευθυντης:
Φωτεινή Τζέκα - Παπαγεωργίου