Ήπειρος

Η νέα επιχείρηση απαιτεί… γνώσεις

Off

Την πρόταση διενέργειας σεμιναρίων από το Επιμελητήριο προς τους ενδιαφερόμενους νέους επιχειρηματίες, που πασχίζουν να στήσουν τη δική τους επιχείρηση, αγνοώντας όμως πολλές φορές βασικούς κανόνες της επιχειρηματικότητας, καταθέτει ο πρόεδρος του Εμπορικού Συλλόγου. 
Η πόλη των Ιωαννίνων τα τελευταία χρόνια, παρότι οι δυνατότητες που υπάρχουν για την ενίσχυση και απασχόληση στον πρωτογενή τομέα είναι αρκετές, εντούτοις παρουσιάζει αφενός σημαντική υστέρηση σε αυτόν τον τομέα και αφετέρου εμφανίζει σημαντική άνοδο στον τομέα λειτουργίας επιχειρήσεων παροχής υπηρεσιών. Όμως η εικόνα αυτή δεν μπορεί σε καμία περίπτωση αφενός να δημιουργήσει προοπτικές ανάπτυξης και αφετέρου να έχει μεγάλη χρονική διάρκεια. Έτσι, όπως τόνισε ο πρόεδρος του Εμπορικού Συλλόγου Γ. Νταλαμάγκας θα ήταν εξαιρετικά ενδιαφέρον να υπήρχε η δυνατότητα διενέργειας αντίστοιχων σεμιναρίων, για τις βασικές αρχές που απαιτεί κάθε επάγγελμα. «Στην ελεύθερη οικονομία καθένας επιλέγει μόνος του τον τομέα ενασχόλησης. Όμως από την άλλη, υπάρχουν βασικές αρχές τις οποίες θα πρέπει να γνωρίζει ο καθένας που θέλει να ξεκινήσει μία νέα επιχείρηση. Ίσως μάλιστα θα έπρεπε να είναι και υποχρεωτική η παρακολούθηση ενός τέτοιου σεμιναρίου πριν την επιχορήγηση που παίρνει κάποιος από τον ΟΑΕΔ για να ανοίξει μία επιχείρηση», ανέφερε ο κ. Νταλαμάγκας.

Ανοίγει ορίζοντες το τουριστικό ρεύμα
Στο μεταξύ, η αύξηση της επισκεψιμότητας στην περιοχή, όπως αυτή αποτυπώθηκε τις ημέρες των Χριστουγέννων και της Πρωτοχρονιάς έδωσε το έναυσμα για πολλές συζητήσεις αξιοποίησης του φαινομένου αυτού, ώστε το τουριστικό ρεύμα να διατηρηθεί και να ενισχυθεί ακόμη περισσότερο προς όφελος της τοπικής οικονομίας.  «Εκτός από τις επιχειρήσεις του κλάδου του τουρισμού, θα μπορούσαν να βοηθηθούν και άλλες επιχειρήσεις από την επισκεψιμότητα. Θα μπορούσαν για παράδειγμα να προωθούνται τοπικά προϊόντα σε ξενοδοχειακές μονάδες και καταλύματα και με τον τρόπο αυτό να ενισχύεται και ο πρωτογενής τομέας. Επίσης, μία πρόταση που έχουμε διαμορφώσει αναφέρεται στη δημιουργία τουριστικών διαδρομών στην αγορά της πόλης, που μπορούν να αποτελέσουν επιπλέον κίνητρα για τις αγορές κυρίως από τους επισκέπτες». Καταλήγοντας ο κ. Νταλαμάγκας αναφέρθηκε στην κίνηση των ημερών, που το τελευταίο 15νθήμερο του έτους ήταν ιδιαίτερα αυξημένη στα καταστήματα της πόλης.
«Βοήθησαν σε αυτό και οι επισκέπτες της περιοχής, όμως μέσα σε 15 ημέρες δε μπορεί να καλυφθεί το υπόλοιπο έτος που δεν ήταν καθόλου καλό για τον εμπορικό κόσμο της πόλης», κατέληξε ο κ. Νταλαμάγκας.

Του ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ

Είσοδος

Powerd By  

Εκδοτης & Διευθυντης:
Φωτεινή Τζέκα - Παπαγεωργίου