Τα του Καίσαρος...

Τα του Καίσαρος…

Off

Πηγαίνει που λέτε ο μπάρμπα Γιάννης στο γκισέ της ΔΕΗ, για να πληρώσει το λογαριασμό ρεύματος, χρησιμοποιώντας την χρεωστική κάρτα τραπέζης…

 

Εισπράττει την απάντηση, ότι η ΔΕΗ δε δέχεται πληρωμές με κάρτα και θα πρέπει ή να πληρώσει στο αυτόματο μηχάνημα (όχι με την κάρτα) ή να επισκεφθεί το πλησιέστερο τραπεζικό υποκατάστημα, όπου μπορεί να πληρώσει το λογαριασμό του…

 

Από τον… Άννα στον Καιάφα, ο μπάρμπα Γιάννης για να βρει το δίκιο του, καθώς όπως έλεγε, δεν ήθελε να πάει σε κάποια τράπεζα, αλλά ήθελε να εξυπηρετηθεί στο κατάστημα της ΔΕΗ…

Επιπλέον όμως δεν ήθελε να πάει στην τράπεζα γιατί εκεί, γνωρίζει πως θα πρέπει να πληρώσει και την προμήθεια (1 ευρώ) της τράπεζας για την εκτέλεση της εντολής…

Με τα πολλά έφτασε σε κάποιο γραφείο όπου ζήτησε (σκεφτείτε, ότι μιλάμε και για έναν ηλικιωμένο άνθρωπο) να του υπογράψουν ένα χαρτί, που να βεβαιώνει, ότι προσήλθε για να πληρώσει το λογαριασμό, δεν εξυπηρετήθηκε και αποχώρησε…

Τέτοιο χαρτί βέβαια δεν ήταν δυνατό να πάρει στα χέρια του, όμως σε τέτοιες περιπτώσεις, ας υπάρχει καλύτερη συμπεριφορά από τους υπαλλήλους της ΔΕΗ και ας μην τους… αποπαίρνουν τους γεροντάκους, λέγοντάς τους, ότι «εδώ δεν είναι μπακάλικο»…

Όντως, δεν είναι μπακάλικο, κακώς όμως η ΔΕΗ δεν έχει προμηθευτεί ακόμη τα αυτόματα μηχανήματα χρέωσης των καρτών, ώστε οι πληρωμές να γίνονται με αυτόν τον τρόπο, αλλά ας κοιταχτούν και λίγο στον καθρέφτη καμιά φορά οι υπάλληλοι, που δεν αντιμετωπίζουν κιόλας τον μπαμπούλα της εργασιακής ανασφάλειας και είναι από τους ελάχιστους ακόμη εργαζόμενους, που δουλεύουν σε κανονικές , αξιοπρεπείς συνθήκες…

Γιατί, θα μπορούσε κάποιος άλλος, να πει, ότι τα μπακάλικα λειτουργούν με καλύτερο τρόπο σε κάποιες περιπτώσεις…

Θέλετε μία τέτοια περίπτωση; Έφτασε λογαριασμός καταναλωτή, να έχει ως ένδειξη καταμέτρησης, 800 ΚW περισσότερες από την πραγματική μέτρηση!

Καλοπροαίρετα ο καταναλωτής απευθύνθηκε στη ΔΕΗ, με την πραγματική ένδειξη του μετρητή, ζητώντας να διορθωθεί το λάθος, το οποίο άλλωστε, το παραδέχθηκαν στο αρμόδιο γραφείο…

Για να διορθωθεί όμως το λάθος, η ταλαιπωρία είναι άνευ προηγουμένου, με λογαριασμούς ακυρωτικούς, πιστωτικούς και χρεωστικούς να πηγαινοέρχονται (μαζί και ο καταναλωτής φυσικά) για κάποιους μήνες, μέχρι να γίνει η σωστή εκκαθάριση, στον επόμενο εκκαθαριστικό λογαριασμό και αν…

Τι πιο φυσιολογικό, να ακυρωθεί με τη μία ο συγκεκριμένος λογαριασμός, να γίνει νέα καταμέτρηση και να εκδοθεί νέος λογαριασμός;

Ένα καλό μπακάλικο, αυτό ακριβώς θα έκανε, γιατί σέβεται τον πελάτη και δε θέλει να τον ταλαιπωρήσει… 

Άρα, φίλε μπάρμπα Γιάννη, δίκιο είχε ο υπάλληλος, που σου είπε, ότι η ΔΕΗ δεν είναι μπακάλικο. Γιατί, αν ήταν μπακάλικο, θα είχε φροντίσει να μην λειτουργεί με τέτοιον τρόπο…

Του ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ 
ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ

Είσοδος

Powerd By  

Εκδοτης & Διευθυντης:
Φωτεινή Τζέκα - Παπαγεωργίου