Δύο ερωτήσεις κατέθεσε στο προεδρείο του Περιφερειακού συμβουλίου ενόψει της συνεδρίασης λογοδοσίας την ερχόμενη Τρίτη, η παράταξη «Κοινό των Ηπειρωτών».
Η πρώτη αφορά στο θέμα των οδικών αξόνων και των συνδέσεων ειδικότερα της Πρέβεζας, ενώ η δεύτερη αφορά στις μελέτες για το πρώην Κλειστό Ξιφασκίας που αναφέρονται στην αγορά, χωροθέτηση και συναρμολόγηση των υλικών όπως και το κόστος μέχρι σήμερα.
Για το πρώτο θέμα των οδικών συνδέσεων της Πρέβεζας, η παράταξη αναφέρεται στους άξονες Πρέβεζας – Ιωαννίνων και Πρέβεζας – Ηγουμενίτσας αντίστοιχα που κατασκευάστηκαν τη δεκαετία του 1960 και του 1970 όμως πλέον ο κυκλοφοριακός φόρτος είναι τεράστιος και αυτό εγκυμονεί μεγάλους κινδύνους για την ασφάλεια των πολιτών.
«Η παράταξή μας έχει θέσει και στο παρελθόν το σοβαρό αυτό θέμα είτε με ερωτήσεις, είτε με δημόσιες τοποθετήσεις και παρεμβάσεις, όμως το επαναφέρουμε ζητώντας απαντήσεις και δεσμεύσεις από την Περιφερειακή Αρχή, διότι το πρόβλημα έχει οξυνθεί και απασχολεί πλέον σοβαρά πολλούς πολίτες, επισκέπτες και επαγγελματίες που κινούνται καθημερινά για τις ανάγκες τους στο οδικό δίκτυο.
Αναλυτικότερα ερωτάται η Περιφερειακή Αρχή για τα πεπραγμένα της στα παρακάτω:
Σε ποιο ακριβώς στάδιο εξέλιξης και ωρίμανσης βρίσκονται οι μελέτες για τα τμήματα του Ο.Α Γέφυρα Καμπής – Γέφυρα Καλογήρου – Κόμβος Ζέφυρου και για την παλαιά Ε.Ο Πρέβεζας-Ηγουμενίτσας και αν έχει εξασφαλιστεί, επαρκεί αλλά και προλαβαίνει να ενταχθεί χρονικά σε χρηματοδότηση από το νέο ΕΣΠΑ της Περιφέρεια Ηπείρου ή υπάρχει άλλος σχεδιασμός για την χρηματοδότηση των έργων και αν υπάρχει χρονοδιάγραμμα ως προς την υλοποίηση των ανωτέρω ενεργειών.
Δεδομένου ότι οι μελέτες, όπου έχουν αρχίσει ή είναι σε πρόγονο στάδιο, οι κυκλικοί κόμβοι στις δύο Ε.Ο οι οποίοι έχουν κατασκευαστεί ή πρόκειται να κατασκευαστούν είναι ενταγμένοι στον συνολικό σχεδιασμό των Ε.Ο ή θα χρειαστεί να τροποποιηθούν ή/και να ανακατασκευασθούν εκ νέου, όταν αρχίσουν να κατασκευάζονται οι δρόμοι;
Διερευνώνται από την Περιφέρεια Ηπείρου και άλλοι τρόποι χρηματοδότησης και κατασκευής των οδικών αξόνων, όπως η μέθοδος της παραχώρησης, πράγμα που σημαίνει περαιτέρω οικονομική επιβάρυνση, λόγω των διοδίων, των μονίμων κατοίκων και επισκεπτών που θα χρησιμοποιούν υποχρεωτικά το οδικό δίκτυο;
Το Κλειστό Ξιφασκίας
Για το δεύτερο ζήτημα, αυτό της αξιοποίησης του πρώην Κλειστού Ξιφασκίας η παράταξη απευθύνει τα εξής ερωτήματα προς την Περιφερειακή Αρχή.
1) Σε ποια μελέτη σκοπιμότητας στηρίχθηκε για την επιλογή της αγοράς του πρώην κλειστού ξιφασκίας και ποιες παράμετροι εξετάστηκαν;
2) Πόσα χρήματα έχουν δαπανηθεί μέχρι σήμερα για την υλοποίηση του έργου; Έχει υπολογιστεί ο συνολικός προϋπολογισμός του έργου λαμβάνοντας υπόψη τόσο τα κόστη αγοράς- μεταφοράς της κατασκευής από το Ελληνικό όσο και τα κόστη μετατροπής του σε αθλητική εγκατάσταση αλλά και το κόστος συντήρησής του έργου μετά την ολοκλήρωσή του; Από ποιους πόρους χρηματοδοτείται το έργο;
3) Ποιες μελέτες υπάρχουν σχετικά με τη χωροθέτηση του προκάτ κλειστού ξιφασκίας στο αγρόκτημα Κατσικά, δίπλα ακριβώς στη λίμνη Παμβώτιδα και με δεδομένο ότι στην εν λόγω περιοχή, σύμφωνα με προηγούμενες ανακοινώσεις της Περιφερειακής Αρχής, σχεδιάζεται η δημιουργία ενός ευρύτερου μητροπολιτικού-περιβαλλοντικού πάρκου; Έχουν εκδοθεί οι απαραίτητες άδειες από τις αρμόδιες αρχές;
4)Ποιες μελέτες υπάρχουν σχετικά με τη συναρμολόγηση των υλικών και τη μετατροπής τους σε αθλητική εγκατάσταση; Ποιες μελέτες υπάρχουν για τη συντήρηση της αθλητικής εγκατάστασης όταν ολοκληρωθεί το έργο;
Related Posts
-
-
17 Ιουλίου 2024 ΠΡΩΗΝ ΚΛΕΙΣΤΟ ΞΙΦΑΣΚΙΑΣ Εν αναμονή της οικοδομικής άδειας
-
23 Μαΐου 2024 ΚΟΙΝΟ ΤΩΝ ΗΠΕΙΡΩΤΩΝ Επερώτηση για το δημογραφικό
-
-
16 Φεβρουαρίου 2024 Η δημόσια παιδεία αποτελεί επένδυση στο μέλλον της χώρας
-
24 Νοεμβρίου 2023 Μπαίνει stop στη χρηματοδότηση των οδικών συνδέσεων
Κατηγορίες
- Επικαιρότητα(19.773)
- Πολιτικό Ρεπορτάζ(506)
- Ελλάδα(128)
- Οικονομία(1)
- Πολιτισμός(4.219)
- Εκδηλώσεις(1.590)
- Ήπειρος(1.962)
- Αθλητικά(2.956)
Αρθρογραφία
Είσοδος