\n\tΑπ\u03cc τα μεσ\u03acνυχτα ισχ\u03cdουν οι ν\u03adες τιμ\u03adς των διοδ\u03afων στους αυτοκινητ\u03ccδρομους, Πατρ\u03ceν – Αθην\u03ceν, Αντιρρ\u03afου – Ιωανν\u03afνων και Κορ\u03afνθου – Τρ\u03afπολης – Καλαμ\u03acτας και κλ\u03acδου Λε\u03cdκτρου – Σπ\u03acρτης.<\/span>\n<\/p>\n \n\tΣτον αυτοκινητ\u03ccδρομο Πατρ\u03ceν – Αθην\u03ceν ισχ\u03cdουν μει\u03ceσεις της τ\u03acξης των 0,10 ευρ\u03ce και 0,20 ευρ\u03ce, στον αυτοκινητ\u03ccδρομο Αντιρρ\u03afου – Ιωανν\u03afνων μειωμ\u03adνα τ\u03adλη απ\u03cc 0,05 ευρ\u03ce \u03adως και 0,25 ευρ\u03ce, και στον αυτοκινητ\u03ccδρομο Κορ\u03afνθου – Τρ\u03afπολης – Καλαμ\u03acτας και κλ\u03acδου Λε\u03cdκτρου – Σπ\u03acρτης μει\u03ceσεις τιμ\u03ceν σε \u03ccλους τους σταθμο\u03cdς διοδ\u03afων και σε ορισμ\u03adνες κατηγορ\u03afες οχημ\u03acτων. Πιο αναλυτικ\u03ac:<\/span>\n<\/p>\n \n\t \n<\/p>\n \n\t– ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΣ ΠΑΤΡΩΝ – ΑΘΗΝΩΝ<\/span>\n<\/p>\n \n\tΜει\u03ceσεις της τ\u03acξης των 0,10 ευρ\u03ce και 0,20 ευρ\u03ce ισχ\u03cdουν στον αυτοκινητ\u03ccδρομο Πατρ\u03ceν – Αθην\u03ceν της «Ολυμπ\u03afας Οδο\u03cd» απ\u03cc τα μεσ\u03acνυχτα της παραμον\u03aeς της Πρωτοχρονι\u03acς προς Παρασκευ\u03ae 1 Ιανουαρ\u03afου<\/span>\n<\/p>\n \n\tΟι τιμ\u03adς αυτ\u03adς, σ\u03cdμφωνα με την «Ολυμπ\u03afα Οδ\u03cc», υπολογ\u03afζονται β\u03acσει του Δε\u03afκτη Τιμ\u03ceν Καταναλωτ\u03ae του Σεπτεμβρ\u03afου 2020 και αφορο\u03cdν σε \u03ccλους τους σταθμο\u03cdς διοδ\u03afων και σε \u03ccλες τις κατηγορ\u03afες οχημ\u03acτων.<\/span>\n<\/p>\n \n\tΕιδικ\u03ac, στους μετωπικο\u03cdς σταθμο\u03cdς Ελαι\u03ceνα και Ρ\u03afου, στην Αχα\u0390α, η με\u03afωση αφορ\u03ac \u03ccλες τις κατηγορ\u03afες οχημ\u03acτων.<\/span>\n<\/p>\n \n\tΜε τις ν\u03adες τιμ\u03adς το ταξ\u03afδι Αθ\u03aeνα – Π\u03acτρα για \u03adνα Ι.Χ. επιβατικ\u03cc αυτοκ\u03afνητο διαμορφ\u03ceνεται στα 11,50 ευρ\u03ce (απ\u03cc τα 11,80 ευρ\u03ce).<\/span>\n<\/p>\n \n\t\u038cσον αφορ\u03ac στις κατηγορ\u03afες, φορτηγ\u03ac, λεωφορε\u03afα και \u03acλλα οχ\u03aeματα με 2-3 \u03acξονες με \u03ae χωρ\u03afς ρυμουλκο\u03cdμενο και \u03cdψος π\u03acνω απ\u03cc 2,20μ., καθ\u03ceς και φορτηγ\u03ac και \u03acλλα οχ\u03aeματα με 4 \u03ae περισσ\u03ccτερους \u03acξονες με \u03ae χωρ\u03afς ρυμουλκο\u03cdμενο και \u03cdψος απ\u03cc 2,20μ., η με\u03afωση για το \u03afδιο ταξ\u03afδι ε\u03afναι 0,50 ευρ\u03ce και 0,60 ευρ\u03ce αντ\u03afστοιχα.<\/span>\n<\/p>\n \n\tΑναλυτικ\u03ac, οι τιμ\u03adς \u03ccλων των διοδ\u03afων αν\u03ac σταθμ\u03cc διοδ\u03afων και κατηγορ\u03afα οχ\u03aeματος διαμορφ\u03ceνονται ως εξ\u03aeς:<\/span>\n<\/p>\n \n\t \n<\/p>\n \n\t– Στον μετωπικ\u03cc σταθμ\u03cc του Ρ\u03afου:<\/span>\n<\/p>\n \n\t*Δ\u03afκυκλα και τρ\u03afκυκλα 1,50 ευρ\u03ce.<\/span>\n<\/p>\n \n\t*Ι.Χ. επιβατικ\u03ac αυτοκ\u03afνητα 2,20 ευρ\u03ce.<\/span>\n<\/p>\n \n\t*Φορτηγ\u03ac, λεωφορε\u03afα και \u03acλλα οχ\u03aeματα με 2-3 \u03acξονες με \u03ae χωρ\u03afς ρυμουλκο\u03cdμενο και \u03cdψος π\u03acνω απ\u03cc 2,20μ. 5,60 ευρ\u03ce.<\/span>\n<\/p>\n \n\t*Φορτηγ\u03ac και \u03acλλα οχ\u03aeματα με 4 \u03ae περισσ\u03ccτερους \u03acξονες με \u03ae χωρ\u03afς ρυμουλκο\u03cdμενο και \u03cdψος 2,20μ., 7,90 ευρ\u03ce.<\/span>\n<\/p>\n \n\t \n<\/p>\n \n\t– Στον μετωπικ\u03cc σταθμ\u03cc του Ελαι\u03ceνα:<\/span>\n<\/p>\n \n\t*Δ\u03afκυκλα και τρ\u03afκυκλα 2,20 ευρ\u03ce.<\/span>\n<\/p>\n \n\t*Ι.Χ. επιβατικ\u03ac αυτοκ\u03afνητα 3,20 ευρ\u03ce.<\/span>\n<\/p>\n \n\t*Φορτηγ\u03ac, λεωφορε\u03afα και \u03acλλα οχ\u03aeματα με 2-3 \u03acξονες με \u03ae χωρ\u03afς ρυμουλκο\u03cdμενο και \u03cdψος π\u03acνω απ\u03cc 2,20μ., 8,10 ευρ\u03ce.<\/span>\n<\/p>\n \n\t*Φορτηγ\u03ac και \u03acλλα οχ\u03aeματα με 4 \u03ae περισσ\u03ccτερους \u03acξονες με \u03ae χωρ\u03afς ρυμουλκο\u03cdμενο και \u03cdψος απ\u03cc 2,20μ., 11,30 ευρ\u03ce.<\/span>\n<\/p>\n \n\t \n<\/p>\n \n\t– Στον μετωπικ\u03cc σταθμ\u03cc του Κι\u03acτου:<\/span>\n<\/p>\n \n\t*Δ\u03afκυκλα και τρ\u03afκυκλα 1,60 ευρ\u03ce.<\/span>\n<\/p>\n \n\t*Ι.Χ. επιβατικ\u03ac αυτοκ\u03afνητα 2,20 ευρ\u03ce.<\/span>\n<\/p>\n \n\t*Φορτηγ\u03ac, λεωφορε\u03afα και \u03acλλα οχ\u03aeματα με 2-3 \u03acξονες με \u03ae χωρ\u03afς ρυμουλκο\u03cdμενο και \u03cdψος π\u03acνω απ\u03cc 2,20μ., 5,70 ευρ\u03ce.<\/span>\n<\/p>\n \n\t*Φορτηγ\u03ac και \u03acλλα οχ\u03aeματα με 4 \u03ae περισσ\u03ccτερους \u03acξονες με \u03ae χωρ\u03afς ρυμουλκο\u03cdμενο και \u03cdψος απ\u03cc 2,20μ., 8,00 ευρ\u03ce.<\/span>\n<\/p>\n \n\t \n<\/p>\n \n\t-Στον μετωπικ\u03cc σταθμ\u03cc του Ισθμο\u03cd:<\/span>\n<\/p>\n \n\t*Δ\u03afκυκλα και τρ\u03afκυκλα 1,20 ευρ\u03ce.<\/span>\n<\/p>\n \n\t*Ι.Χ. επιβατικ\u03ac αυτοκ\u03afνητα 1,80 ευρ\u03ce.<\/span>\n<\/p>\n \n\t*Φορτηγ\u03ac, λεωφορε\u03afα και \u03acλλα οχ\u03aeματα με 2-3 \u03acξονες με \u03ae χωρ\u03afς ρυμουλκο\u03cdμενο και \u03cdψος π\u03acνω απ\u03cc 2,20μ., 4,50 ευρ\u03ce.<\/span>\n<\/p>\n \n\t*Φορτηγ\u03ac και \u03acλλα οχ\u03aeματα με 4 \u03ae περισσ\u03ccτερους \u03acξονες με \u03ae χωρ\u03afς ρυμουλκο\u03cdμενο και \u03cdψος απ\u03cc 2,20μ., 6,30 ευρ\u03ce.<\/span>\n<\/p>\n \n\t \n<\/p>\n \n\t– Στον μετωπικ\u03cc σταθμ\u03cc της Ελευσ\u03afνας:<\/span>\n<\/p>\n \n\t*Δ\u03afκυκλα και τρ\u03afκυκλα 1,40 ευρ\u03ce.<\/span>\n<\/p>\n \n\t*Ι.Χ. επιβατικ\u03ac αυτοκ\u03afνητα 2,10 ευρ\u03ce.<\/span>\n<\/p>\n \n\t*Φορτηγ\u03ac, λεωφορε\u03afα και \u03acλλα οχ\u03aeματα με 2-3 \u03acξονες με \u03ae χωρ\u03afς ρυμουλκο\u03cdμενο και \u03cdψος π\u03acνω απ\u03cc 2,20μ., 5,30 ευρ\u03ce.<\/span>\n<\/p>\n \n\t*Φορτηγ\u03ac και \u03acλλα οχ\u03aeματα με 4 \u03ae περισσ\u03ccτερους \u03acξονες με \u03ae χωρ\u03afς ρυμουλκο\u03cdμενο και \u03cdψος απ\u03cc 2,20μ., 7,40 ευρ\u03ce.<\/span>\n<\/p>\n \n\t \n<\/p>\n \n\tΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΣ ΑΝΤΙΡΡΙΟΥ – ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ<\/span>\n<\/p>\n \n\t \n<\/p>\n \n\tΜειωμ\u03adνα τ\u03adλη διοδ\u03afων, απ\u03cc 0,05 ευρ\u03ce \u03adως και 0,25 ευρ\u03ce, ισχ\u03cdουν στους σταθμο\u03cdς διοδ\u03afων του αυτοκινητ\u03ccδρομου της «Ιον\u03afας Οδο\u03cd», Αντιρρ\u03afου – Ιωανν\u03afνων, που διαχειρ\u03afζεται η «Ν\u03adα Οδ\u03ccς Α.Ε.», απ\u03cc τα μεσ\u03acνυχτα της Π\u03adμπτης 31 Δεκεμβρ\u03afου προς Παρασκευ\u03ae 1 Ιανουαρ\u03afου, λ\u03ccγω της ετ\u03aeσιας τιμαριθμικ\u03aeς προσαρμογ\u03aeς διοδ\u03afων τελ\u03ceν.<\/span>\n<\/p>\n \n\tΕιδικ\u03ccτερα, οι τιμ\u03adς αν\u03ac σταθμ\u03cc διοδ\u03afων και αν\u03ac κατηγορ\u03afα οχ\u03aeματος ε\u03afναι οι ακ\u03ccλουθες:<\/span>\n<\/p>\n \n\t \n<\/p>\n \n\t– Στον μετωπικ\u03cc σταθμ\u03cc της Κλ\u03ccκοβας:<\/span>\n<\/p>\n \n\t*Δ\u03afκυκλα και τρ\u03afκυκλα 2,05 ευρ\u03ce.<\/span>\n<\/p>\n \n\t*ΙΧ επιβατικ\u03ac αυτοκ\u03afνητα 2,95 ευρ\u03ce.<\/span>\n<\/p>\n \n\t*Φορτηγ\u03ac, λεωφορε\u03afα και \u03acλλα οχ\u03aeματα με λιγ\u03ccτερους απ\u03cc τ\u03adσσερις \u03acξονες 7,45 ευρ\u03ce.<\/span>\n<\/p>\n \n\t*Φορτηγ\u03ac και \u03acλλα οχ\u03aeματα με τ\u03adσσερις \u03ae περισσ\u03ccτερους \u03acξονες 10,40 ευρ\u03ce.<\/span>\n<\/p>\n \n\t \n<\/p>\n \n\t– Στον μετωπικ\u03cc σταθμ\u03cc του Αγγελοκ\u03acστρου:<\/span>\n<\/p>\n \n\t– Δ\u03afκυκλα και τρ\u03afκυκλα 2,45 ευρ\u03ce.<\/span>\n<\/p>\n \n\t– ΙΧ επιβατικ\u03ac αυτοκ\u03afνητα 3,50 ευρ\u03ce.<\/span>\n<\/p>\n \n\t– Φορτηγ\u03ac, λεωφορε\u03afα και \u03acλλα οχ\u03aeματα με λιγ\u03ccτερους απ\u03cc τ\u03adσσερις \u03acξονες 8,75 ευρ\u03ce.<\/span>\n<\/p>\n \n\t– Φορτηγ\u03ac και \u03acλλα οχ\u03aeματα με τ\u03adσσερις \u03ae περισσ\u03ccτερους \u03acξονες 12,25 ευρ\u03ce.<\/span>\n<\/p>\n \n\t \n<\/p>\n \n\t– Στον μετωπικ\u03cc σταθμ\u03cc του Μενιδ\u03afου:<\/span>\n<\/p>\n \n\t– Δ\u03afκυκλα και τρ\u03afκυκλα 2,05 ευρ\u03ce.<\/span>\n<\/p>\n \n\t– ΙΧ επιβατικ\u03ac αυτοκ\u03afνητα 2,95 ευρ\u03ce.<\/span>\n<\/p>\n \n\t– Φορτηγ\u03ac, λεωφορε\u03afα και \u03acλλα οχ\u03aeματα με λιγ\u03ccτερους απ\u03cc τ\u03adσσερις \u03acξονες 7,45 ευρ\u03ce.<\/span>\n<\/p>\n \n\t– Φορτηγ\u03ac και \u03acλλα οχ\u03aeματα με τ\u03adσσερις \u03ae περισσ\u03ccτερους \u03acξονες 10,45 ευρ\u03ce.<\/span>\n<\/p>\n \n\t \n<\/p>\n \n\tΣτον μετωπικ\u03cc σταθμ\u03cc του Τερ\u03ccβου:<\/span>\n<\/p>\n \n\t– Δ\u03afκυκλα και τρ\u03afκυκλα 2,15 ευρ\u03ce.<\/span>\n<\/p>\n \n\t– ΙΧ επιβατικ\u03ac αυτοκ\u03afνητα 3,05 ευρ\u03ce.<\/span>\n<\/p>\n \n\t– Φορτηγ\u03ac, λεωφορε\u03afα και \u03acλλα οχ\u03aeματα με λιγ\u03ccτερους απ\u03cc τ\u03adσσερις \u03acξονες 7,70 ευρ\u03ce.<\/span>\n<\/p>\n \n\t– Φορτηγ\u03ac και \u03acλλα οχ\u03aeματα με τ\u03adσσερις \u03ae περισσ\u03ccτερους \u03acξονες 10,80 ευρ\u03ce.<\/span>\n<\/p>\n \n\t \n<\/p>\n \n\tΣτον πλευρικ\u03cc σταθμ\u03cc της Γαβρολ\u03afμνης:<\/span>\n<\/p>\n \n\t– Δ\u03afκυκλα και τρ\u03afκυκλα 1,45 ευρ\u03ce.<\/span>\n<\/p>\n \n\t– ΙΧ επιβατικ\u03ac αυτοκ\u03afνητα 2,10 ευρ\u03ce.<\/span>\n<\/p>\n \n\t– Φορτηγ\u03ac, λεωφορε\u03afα και \u03acλλα οχ\u03aeματα με λιγ\u03ccτερους απ\u03cc τ\u03adσσερις \u03acξονες 5,25 ευρ\u03ce.<\/span>\n<\/p>\n \n\t– Φορτηγ\u03ac και \u03acλλα οχ\u03aeματα με τ\u03adσσερις \u03ae περισσ\u03ccτερους \u03acξονες 7,35 ευρ\u03ce.<\/span>\n<\/p>\n \n\t \n<\/p>\n \n\tΣτον πλευρικ\u03cc σταθμ\u03cc του Μεσολογγ\u03afου:<\/span>\n<\/p>\n \n\t*Δ\u03afκυκλα και τρ\u03afκυκλα 0,85 ευρ\u03ce.<\/span>\n<\/p>\n \n\t*ΙΧ επιβατικ\u03ac αυτοκ\u03afνητα 1,25 ευρ\u03ce.<\/span>\n<\/p>\n \n\t*Φορτηγ\u03ac, λεωφορε\u03afα και \u03acλλα οχ\u03aeματα με λιγ\u03ccτερους απ\u03cc τ\u03adσσερις \u03acξονες 3,10 ευρ\u03ce.<\/span>\n<\/p>\n \n\t*Φορτηγ\u03ac και \u03acλλα οχ\u03aeματα με τ\u03adσσερις \u03ae περισσ\u03ccτερους \u03acξονες 4,40 ευρ\u03ce.<\/span>\n<\/p>\n \n\t \n<\/p>\n \n\tΣτον πλευρικ\u03cc σταθμ\u03cc του Κουβαρ\u03ac:<\/span>\n<\/p>\n \n\t– Δ\u03afκυκλα και τρ\u03afκυκλα 1,10 ευρ\u03ce.<\/span>\n<\/p>\n \n\t– ΙΧ επιβατικ\u03ac αυτοκ\u03afνητα 1,60 ευρ\u03ce.<\/span>\n<\/p>\n \n\t– Φορτηγ\u03ac, λεωφορε\u03afα και \u03acλλα οχ\u03aeματα με λιγ\u03ccτερους απ\u03cc τ\u03adσσερις \u03acξονες 4,05 ευρ\u03ce.<\/span>\n<\/p>\n \n\t– Φορτηγ\u03ac και \u03acλλα οχ\u03aeματα με τ\u03adσσερις \u03ae περισσ\u03ccτερους \u03acξονες 5,65 ευρ\u03ce.<\/span>\n<\/p>\n \n\t \n<\/p>\n \n\tΣτον πλευρικ\u03cc σταθμ\u03cc της \u0386ρτας:<\/span>\n<\/p>\n \n\t– Δ\u03afκυκλα και τρ\u03afκυκλα 0,50 ευρ\u03ce.<\/span>\n<\/p>\n \n\t– ΙΧ επιβατικ\u03ac αυτοκ\u03afνητα 0,75 ευρ\u03ce.<\/span>\n<\/p>\n \n\t– Φορτηγ\u03ac, λεωφορε\u03afα και \u03acλλα οχ\u03aeματα με λιγ\u03ccτερους απ\u03cc τ\u03adσσερις \u03acξονες 1,90 ευρ\u03ce.<\/span>\n<\/p>\n \n\t– Φορτηγ\u03ac και \u03acλλα οχ\u03aeματα με τ\u03adσσερις \u03ae περισσ\u03ccτερους \u03acξονες 2,65 ευρ\u03ce.<\/span>\n<\/p>\n \n\t \n<\/p>\n \n\tΣτον πλευρικ\u03cc σταθμ\u03cc του Γοργ\u03ccμυλου:<\/span>\n<\/p>\n \n\t– Δ\u03afκυκλα και τρ\u03afκυκλα 0,70 ευρ\u03ce.<\/span>\n<\/p>\n \n\t– ΙΧ επιβατικ\u03ac αυτοκ\u03afνητα 1,00 ευρ\u03ce.<\/span>\n<\/p>\n \n\t– Φορτηγ\u03ac, λεωφορε\u03afα και \u03acλλα οχ\u03aeματα με λιγ\u03ccτερους απ\u03cc τ\u03adσσερις \u03acξονες 2,50 ευρ\u03ce.<\/span>\n<\/p>\n \n\t– Φορτηγ\u03ac και \u03acλλα οχ\u03aeματα με τ\u03adσσερις \u03ae περισσ\u03ccτερους \u03acξονες 3,50 ευρ\u03ce.<\/span><\/p>\n","protected":false},"excerpt":{"rendered":" Απ\u03cc τα μεσ\u03acνυχτα ισχ\u03cdουν οι ν\u03adες τιμ\u03adς των διοδ\u03afων στους αυτοκινητ\u03ccδρομους, Πατρ\u03ceν – Αθην\u03ceν, Αντιρρ\u03afου – Ιωανν\u03afνων και Κορ\u03afνθου – Τρ\u03afπολης – Καλαμ\u03acτας και κλ\u03acδου Λε\u03cdκτρου – Σπ\u03acρτης. Στον αυτοκινητ\u03ccδρομο Πατρ\u03ceν – Αθην\u03ceν ισχ\u03cdουν μει\u03ceσεις της τ\u03acξης των 0,10 ευρ\u03ce και 0,20 ευρ\u03ce, στον αυτοκινητ\u03ccδρομο Αντιρρ\u03afου – Ιωανν\u03afνων μειωμ\u03adνα τ\u03adλη απ\u03cc 0,05 ευρ\u03ce \u03adως και…<\/p>\n","protected":false},"author":2,"featured_media":31740,"comment_status":"closed","ping_status":"closed","sticky":false,"template":"","format":"standard","meta":[],"categories":[4],"tags":[],"acf":[],"_links":{"self":[{"href":"https:\/\/www.ele.gr\/index.php?rest_route=\/wp\/v2\/posts\/58987"}],"collection":[{"href":"https:\/\/www.ele.gr\/index.php?rest_route=\/wp\/v2\/posts"}],"about":[{"href":"https:\/\/www.ele.gr\/index.php?rest_route=\/wp\/v2\/types\/post"}],"author":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/www.ele.gr\/index.php?rest_route=\/wp\/v2\/users\/2"}],"replies":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/www.ele.gr\/index.php?rest_route=%2Fwp%2Fv2%2Fcomments&post=58987"}],"version-history":[{"count":1,"href":"https:\/\/www.ele.gr\/index.php?rest_route=\/wp\/v2\/posts\/58987\/revisions"}],"predecessor-version":[{"id":58988,"href":"https:\/\/www.ele.gr\/index.php?rest_route=\/wp\/v2\/posts\/58987\/revisions\/58988"}],"wp:featuredmedia":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/www.ele.gr\/index.php?rest_route=\/wp\/v2\/media\/31740"}],"wp:attachment":[{"href":"https:\/\/www.ele.gr\/index.php?rest_route=%2Fwp%2Fv2%2Fmedia&parent=58987"}],"wp:term":[{"taxonomy":"category","embeddable":true,"href":"https:\/\/www.ele.gr\/index.php?rest_route=%2Fwp%2Fv2%2Fcategories&post=58987"},{"taxonomy":"post_tag","embeddable":true,"href":"https:\/\/www.ele.gr\/index.php?rest_route=%2Fwp%2Fv2%2Ftags&post=58987"}],"curies":[{"name":"wp","href":"https:\/\/api.w.org\/{rel}","templated":true}]}}