Με τη συντεχνιακή και ωφελιμιστική, επιχειρηματική λογική, η παρέμβαση που ίσως θεωρείτο αναμενόμενη από την Ένωση Βενζινοπωλών Ιωαννίνων για τον άξονα Ιωάννινα – Κακαβιά, θα κινούνταν προς την αντίθετη κατεύθυνση.
Άλλωστε, όπως αποδείχθηκε με την κατασκευή και ολοκλήρωση των δύο οδικών αξόνων της Εγνατίας αφενός και της Ιόνιας από την άλλη, μέχρι την Πεδινή, ο τζίρος των πρατηρίων καυσίμων, που δραστηριοποιούταν στις περιοχές από τις οποίες πέρασαν οι οδικοί άξονες, έπεσε κατακόρυφα.
Όμως, με παρέμβασή της η Ένωση Βενζινοπωλών Ιωαννίνων, με αφορμή τις εξελίξεις και τη στασιμότητα που υπάρχει προς το παρόν για την χρηματοδότηση του τμήματος της Ιόνιας από τα Γιάννενα ως την Κακαβιά, επισημαίνει την απόλυτη ανάγκη για το κοινωνικό σύνολο, τις εμπορευματικές μεταφορές και γενικότερα για την εθνική και τοπική οικονομία, που θα έχει η ολοκλήρωση του οδικού άξονα.
Έτσι, γίνεται λόγος για μία επίκαιρη συζήτηση που επανέρχεται στο προσκήνιο με το αίτημα ολοκλήρωσης του οδικού άξονα να είναι πιο δυνατό από ποτέ άλλοτε στο παρελθόν.
Η Ένωση Βενζινοπωλών Ιωαννίνων, όπως ανέφερε ο αντιπρόεδρος του ΔΣ Θαν. Παπαδόπουλος, ενώνει τη φωνή της με τους τοπικούς φορείς και ζητά την άμεση ένταξη και υλοποίηση του έργου μέσα από χρηματοδότηση από το Ταμείο Ανάκαμψης, γιατί αυτό θα σημάνει πολλαπλά οφέλη στις εμπορικές και οικονομικές δραστηριότητες της περιοχής.
«Είναι γεγονός πως η οικονομία της χώρας έχει κλονιστεί συθέμελα. H απαγόρευση των μετακινήσεων, όσo και οι περιορισμένες μετακινήσεις με sms επηρέασαν και τον δικό μας κλάδο, με την πτώση στις πωλήσεις των καυσίμων να φτάνει το 70%. Για την επανεκκίνηση της οικονομίας λοιπόν, απαιτούνται έργα υποδομής όπως αυτό, παρότι κι εμείς γνωρίζουμε και έχουμε την εμπειρία από τα άλλα οδικά έργα που προηγήθηκαν, ότι πολλές επιχειρήσεις του κλάδου που δραστηριοποιούνται σήμερα στα όρια αυτού του άξονα, θα χάσουν ένα σημαντικό κομμάτι του τζίρου τους, όπως έγινε με την Εγνατία και το μεγάλο κομμάτι της Ιόνιας. Πάνω απ’ όλα όμως βάζουμε το καλό της κοινωνίας γιατί έτσι θα πρέπει να σκεφτόμαστε όλοι μας», ανέφερε μεταξύ άλλων ο κ. Παπαδόπουλος. «Τα οφέλη του έργου για τη χώρα και την Ήπειρο σε επίπεδο μεταφορών θα είναι πολύ μεγάλα. Αρκεί μόνο να σημειώσουμε πως ο κλάδος των logistics συνεισφέρει στο ΑΕΠ της χώρας σχεδόν το 9,02% και εάν προσθέσουμε και τον οδικό τουρισμό που συμμετέχει στο 30% των αφίξεων, καταλαβαίνεται αμέσως ποια θα είναι η συνεισφορά της συγκεκριμένης διευρωπαϊκής οδικής σύνδεσης στο μέλλον για τις επιχειρήσεις και τις μεταφορές και την περιοχή μας», σημειώνεται στην επιστολή της Ένωσης.
ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ
Related Posts
-
5 Οκτωβρίου 2024 -
2 Οκτωβρίου 2024 Σημαντική η επανεκκίνηση των εργασιών για το φυσικό αέριο
-
24 Σεπτεμβρίου 2024 ΤΗΝ ΠΕΜΠΤΗ Ανοιχτή προσυνεδριακή συνάντηση της ΚΕΔΕ στα Ιωάννινα
-
24 Ιουλίου 2024 «Ηρθε η ώρα να ανέβουμε ακόμη περισσότερο»
-
16 Ιουλίου 2024 Μαθαίνοντας τις αξίες του Κοινοβουλευτισμού και της συμμετοχής
-
16 Ιουλίου 2024 «Να αλλάξουμε το ΠΑΣΟΚ για να αλλάξουμε και τη χώρα»
Κατηγορίες
- Επικαιρότητα(19.339)
- Πολιτικό Ρεπορτάζ(497)
- Ελλάδα(127)
- Οικονομία(1)
- Πολιτισμός(4.147)
- Εκδηλώσεις(1.543)
- Ήπειρος(1.961)
- Αθλητικά(2.887)
Αρθρογραφία
Είσοδος