Τα του Καίσαρος...

Τα του Καίσαρος…

Off

Ναι ή όχι στη δοκιμαστική πεζοδρόμηση της Ανεξαρτησίας; Μία από τις πολλές απορίες και ένα από τα ερωτήματα στη συνεδρίαση του δημ. συμβουλίου…

 

Άντε ξανά από την αρχή… Αν δε δοκιμαστεί κάτι, δε μπορεί να ληφθεί ποτέ, καμία απόφαση, ειδικά σε θέματα που έχουν να κάνουν με το κυκλοφοριακό…

 

Καταλαβαίνουμε εξίσου και το σκεπτικό εκείνων που ζητούν την πεζοδρόμηση και την αγωνία εκείνων, που δεν τη θέλουν…

Και πραγματικά σε τέτοιες περιπτώσεις, θα πρέπει να υπάρχει προσέγγιση και των δύο πλευρών, για να βρεθεί μία κοινή συνισταμένη…

Δε χάνουμε τίποτε, αν δοκιμαστεί στην πράξη η πεζοδρόμηση, με τον τρόπο που ανακοινώθηκε την Τρίτη…

Μπορεί μάλιστα, να κερδίσουμε και κάτι, αλλά ό,τι κι αν είναι θα το μάθουμε στην πράξη…

Τα ίδια ισχύουν και με την πρόταση για την ελεγχόμενη στάθμευση…

Αν ενδιαφέρει κάποιους, η προσωπική μας θέση είναι ότι, για να προχωρήσουμε στο επόμενο βήμα της αντιμετώπισης των κυκλοφοριακών προβλημάτων, θα πρέπει να εξαντλήσουμε κάθε πιθανή ή προτεινόμενη λύση και επιλογή…

Μία από αυτές είναι και η ελεγχόμενη στάθμευση, που δε νομίζουμε, ότι υπάρχει άλλη πόλη αντίστοιχη με τη δική μας ή και μικρότερη σε όλη τη χώρα, που να επικρατεί αυτό το μπάχαλο με τις μόνιμα κατειλημμένες θέσεις στάθμευσης στο κέντρο της πόλης…

Έχουμε ωστόσο κι εμείς δύο ενστάσεις… Η μεν πρώτη αφορά το τάιμινγκ, που δεν είναι ό,τι καλύτερο να συζητά κάποιος για το ενδεχόμενο μίας (επιπλέον) οικονομικής επιβάρυνσης των πολιτών, με οποιοδήποτε τρόπο…

Αλλά επί του προκειμένου, μόλις τώρα άνοιξε ο διάλογος για το εάν πρέπει να πάμε στην ελεγχόμενη στάθμευση και δε φτάσαμε στο πότε θα ξεκινήσουμε…

Η δεύτερη ένσταση αφορά την έκταση της ελεγχόμενης στάθμευσης, εάν υποθέσουμε φυσικά, ότι θα υλοποιηθεί η πρόταση των μελετητών…

Νομίζουμε, ότι συνιστά υπερβολή, να πάμε σε ένα μοντέλο ελεγχόμενης στάθμευσης που να φτάνει μέχρι τις παρυφές για παράδειγμα, της οδού Βηλαρά…

Και χρησιμοποιούμε το παράδειγμα της συγκεκριμένης οδού, επειδή εκεί μένουμε και έχουμε την καθημερινή ιδίαν πείρα και αντίληψη της τεράστιας δυσκολίας να βρούμε μία θέση στάθμευσης…

Όλες τις ώρες της ημέρας και όλες τις ημέρες της εβδομάδας…

Επομένως, αν υποθέσουμε, ότι ολοκληρώνεται η διαβούλευση και αποφασιστεί να ξεκινήσει το μέτρο της ελεγχόμενης στάθμευσης, νομίζουμε, ότι θα ήταν αναγκαίο, να ξεκινήσει σταδιακά από το κέντρο της πόλης…

Και αναλόγως με την εφαρμογή του, να επεκτείνεται σταδιακά προς τις περιφερειακές οδούς…

Του ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ

Είσοδος

Powerd By  

Εκδοτης & Διευθυντης:
Φωτεινή Τζέκα - Παπαγεωργίου