«Πληγωμένο» από τη δύσκολη οικονομική συγκυρία, τα capital controls που ανέβαλαν την προγραμματισμένη διεξαγωγή του αγώνα τον Ιούλιο και τους άλλους αγώνες στο ίδιο διάστημα, αλλά με τη βεβαιότητα ότι και η φετινή διοργάνωση θα προσφέρει πλούσιο θέματα στους θεατές, το 8ο Ράλλυ Σπριντ Δωδώνης βρίσκεται στην εκκίνηση.
Οι συμμετοχές για τον αγώνα της Κυριακής έχουν ξεπεράσει τις 30 και σύμφωνα με την Ελληνική Εταιρεία Αυτοκινήτου (ΕΛΕΤΑ) που είναι ο επίσημος διοργανωτής του αγώνα πρόκειται για μερικά από τα κορυφαία πληρώματα της χώρας, που υπόσχονται μοναδικές στιγμές στους λάτρεις του μηχανοκίνητου αθλητισμού.
Σε συνέντευξη τύπου που παραχώρησαν, ο Πρόεδρος της ΕΛΕΤΑ Χρήστος Σαρηγιαννίδης, ο εκπρόσωπος της Λέσχης Βασίλης Λούπας, ο υπεύθυνος αθλητισμού του δήμου Βασίλης Καλούδης και ο εκπρόσωπος του μεγάλου χορηγού του αγώνα, Σωτήρης Μουζάρας, αναφέρθηκαν στις λεπτομέρειες του αγώνα, στα οφέλη για την τοπική κοινωνία και παράλληλα κάλεσαν τον κόσμο της Ηπείρου να παρακολουθήσει από κοντά το πλούσιο θέαμα που θα προσφέρουν τα 31 πληρώματα.
Το πρόγραμμα του αγωνιστικού διημέρου θα ξεκινήσει το Σάββατο 3 Οκτωβρίου, με τον τεχνικό έλεγχο, ο οποίος θα λάβει χώρα στο Πρατήριο ΕΛΙΝ, στη Δομπόλη, από τις 15.00 έως τις 18.00.
Στις 21.00, στην Κεντρική Πλατεία των Ιωαννίνων, θα πραγματοποιηθεί η πανηγυρική εκκίνηση του αγώνα. Τα πληρώματα θα ριχθούν στη μάχη με το χρόνο, το πρωί της Κυριακής στις 9.30. Ο δρόμος θα κλείσει μία ώρα νωρίτερα για τους θεατές. Να σημειωθεί πως το Σάββατο, στο χώρο του τεχνικού ελέγχου από τις 12.00 έως τις 15.00, όσοι αγωνιζόμενοι το επιθυμούν, θα μπορούν να βγάλουν Δελτίο Τεχνικής Ταυτότητας για τα αγωνιστικά τους.
Ποιοι παίρνουν μέρος
Ο αγώνας των Ιωαννίνων αποτελεί τον 6ο γύρο του θεσμού και συμπεριλαμβάνεται στο Κύπελλο Βορείου Ελλάδος.
Πεδίο δράσης θα είναι η ειδική διαδρομή της Δωδώνης, από τη διασταύρωση Κοσμηρά μέχρι τη διασταύρωση Δραμεσιών, μήκους 13.10 χιλιομέτρων, η οποία θα διεξαχθεί 3 φορές. Αρωγός και στη φετινή προσπάθεια της λέσχης είναι το Auto Test ΙΚΤΕΟ Ιωαννίνων, στη Βουνοπλαγιά.
Το «παρών» στον αγώνα θα δώσουν οι περσινοί Κυπελλούχοι Ασφάλτου, Νίκος και Δημήτρης Καρπάνος, οδηγώντας αυτή τη φορά ένα Mitsubishi Lancer Evo VIII. Το δίδυμο πρωταγωνιστεί και φέτος στο θεσμό και με συνδυασμό αποτελεσμάτων, μπορεί να πανηγυρίσει έναν ακόμη τίτλο.
Οι Νικολόπουλος-Τσιάπας με το παλαιότερης γενιάς, αλλά ακόμη ανταγωνιστικό, Mitsubishi Lancer Evo VI, θα ταξιδέψουν με ανεβασμένη ψυχολογία στα Γιάννενα, ύστερα από τη νίκη τους στο Ράλλυ Αχαιός στις αρχές Σεπτέμβρη. Βρίσκονται στη δεύτερη θέση της βαθμολογίας και στοχεύουν στους 25 βαθμούς της πρωτιάς, ώστε να κρατήσουν ζωντανές τις όποιες ελπίδες έχουν για τον τίτλο.
Οι “Nikon”- Καμακάρης θα οδηγήσουν ένα Mitsubishi Lancer Evo IX στα Γιάννενα, θέλοντας να ανεβούν για άλλη μια φορά στο βάθρο των νικητών φέτος, σε έναν άγνωστο για τους ίδιους αγώνα, καθώς συμμετέχουν για πρώτη φορά.
Κανείς δεν πρέπει να λησμονήσει τον τοπικό Ποσειδώνα Γορίτσα με το Lancer 10ης γενιάς. Έχοντας κερδίσει τον αγώνα το 2013 και με τον Χρήστο Τσίνο δίπλα του, ο Γορίτσας θα προσπαθήσει να χαλάσει τη μάχη των πρωτοπόρων του Κυπέλλου. Αθόρυβοι, αλλά αποτελεσματικοί εμφανίζονται τον τελευταίο καιρό οι Σταφυλοπάτης-Τσιούκας που δίνουν το παρών με Opel Astra OPC.
Στη μάχη της F2, ο Δημήτρης Κουμποτής με το γνωστό Peugeot 106 S16 θέλει να εκμεταλλευτεί την απουσία του μεγάλου του αντιπάλου, Χρήστου Παραβαντή και να βρεθεί μια ανάσα από την κατάκτηση του τίτλου. Συνοδηγός του Θεσσαλονικιού οδηγού θα είναι ο Σάββας Μαυροματίδης.
Οι Περάκης-Κουρουγκιαούρης δεν έχουν πει την τελευταία τους λέξη στην κατηγορία και θα προσπαθήσουν με το Peugeot 206 Kit Car να κερδίσουν, ώστε να πλησιάσουν πιο κοντά στην κορυφή. Στους δύο προαναφερθέντες διεκδικητές της F2, έρχεται να προστεθεί ο τοπικός ήρωας, Κώστας Παπαχρήστος.
Ο φετινός Πρωταθλητής Αναβάσεων στην Ομάδα Α έως 2 Λίτρα, με όπλο του το Citroen Saxo VTS, θα επιδιώξει να ανεβεί στο βάθρο του 8ου Ράλλυ Σπριντ Δωδώνης. Ο 35χρονος οδηγός, θα έχει στο πλάι του τον αντίπαλό του στις αναβάσεις, Χρήστο Λάππα. Να σημειωθεί πως τις τελευταίες δύο χρονιές, ο Παπαχρήστος ανέβηκε στο τρίτο σκαλί του βάθρου, ενώ το 2011 είχε επικρατήσει στη γενική κατάταξη.
Ταχύτατος συνδυασμός είναι αυτός των Βαγγέλη Μπλάτζου-Τέλη Κωστανάσιου με Peugeot 106 S16. Εντύπωση είχε προκαλέσει η δεύτερη θέση του Κωνσταντίνου Τάσουλα στην F2 στο φετινό Ράλλυ Σπριντ Τρικάλων, μόλις στο δεύτερό του αγώνα ράλλυ.
O οδηγός από τα Γιάννενα συμμετέχει στο 8ο Ράλλυ Σπριντ Δωδώνης με συνοδηγό τον Γιώργο Μπαζιαλέκο και έχει υψηλές βλέψεις. Σε ένα καλό αποτέλεσμα στην κατηγορία στοχεύουν οι Χατζηκωνσταντίνου-Ματαλιωτάκης (Renault Clio Ragnotti), Πυκναδάς-Κλεισιάρη (Volkswagen Golf GTi), Μαργαρώνης-Αφαλωνιάτης (Citroen Saxo VTS), Φ.Τζαφλίδης-Α.Τζαφλίδης (Citroen Saxo VTS) και Διαμαντόγλου-Ασπρόμουγκος (Suzuki Ignis Sport).
Το δικό τους ξεχωριστό τόνο στον αγώνα δίνουν και τα αυτοκίνητα της κατηγορίας Ε. Οι Καλαϊτζιάν-Καλογηράτου θα αγωνιστούν με το νέο τους απόκτημα, ένα Fiat Ritmo 130 TC, ενώ μια πλειάδα τοπικών πληρωμάτων αναμένεται να μονομαχήσουν για την κορυφή. Ενδεικτικά, αναφέρουμε τους Καραμπίνα-Γ. Λίγκα (Ford Escort MKII), Βέργο-Ν. Λίγκα (Opel Manta), Β. Τασιουλα-Μπότσαρη (Toyota Starlet) και Ζήση-Σπύρου (Toyota Corolla KE 30).
Οι νικητές
των Ράλλυ Σπριντ
Οι Νικητές του Ράλλυ Σπριντ Δωδώνης τα τελευταία χρόνια:
2005: Βαγγέλης Τσιούρης/Αριστοτέλης Παππάς – Peugeot 106 S16
2007: Λάμπρος Κύρκος/Γιώργος Πολυζώης – Mitsubishi Lancer Evo IX
2008: Ξενοφών Νικολόπουλος/Αλέξανδρος Τσιάπας – Mitsubishi Lancer Evo VI
2009: Λάμπρος Κύρκος/Γιώργος Πολυζώης – Ford Escort WRC
2011: Κώστας Παπαχρήστος/Χρήστος Λάππας – Citroen Saxo VTS
2013: Ποσειδών Γορίτσας/Χρήστος Τσίνος – Mitsubishi Lancer Evo X
2014: Λάμπρος Αθανασούλας/Κώστας Σούκουλης – Mitsubishi Lancer Evo IX.
ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ
Κατηγορίες
- Επικαιρότητα(19.764)
- Πολιτικό Ρεπορτάζ(506)
- Ελλάδα(128)
- Οικονομία(1)
- Πολιτισμός(4.219)
- Εκδηλώσεις(1.589)
- Ήπειρος(1.962)
- Αθλητικά(2.954)
Αρθρογραφία
Είσοδος