Με τα ζητήματα που προέκυψαν στον δήμο Ιωαννιτών μετά τις συνεδριάσεις και ειδικότερα με την πρόταση εκπροσώπησης του δήμου στο ΦοΔΣΑ από την Τατ. Καλογιάνη είναι βέβαιο πως θα ασχοληθούμε πολλές φορές…
Άλλωστε αν δε γίνουν τον Φεβρουάριο, θα γίνουν τον Μάρτιο οι εκλογές για την συγκρότηση του προεδρείου στον ΑΣΔΑ και τότε θα φανούν πολλά περισσότερα από αυτά που ήδη φάνηκαν με την παραπάνω πρόταση…
Μιλώντας με στελέχη της παράταξης Καλογιάννη πάντως χθες, δεν την είδαν και με καλό μάτι την… κολεγιά με τη δημοτική αρχή, για διάφορους λόγους ο καθένας.
Προς το παρόν πάντως δε φαίνεται κανείς διατεθειμένος να θέσει θέμα στην παράταξη, αλλά όλα θα εξαρτηθούν από την εξέλιξη της υπόθεσης και αν επιβεβαιωθεί και η πληροφορία περί υποψηφιότητας της κας Καλογιάνη για τη θέση του προέδρου (απίθανο μας φαίνεται αυτό) ή για του αντιπροέδρου του Συνδέσμου…
Υπάρχουν πολλές περισσότερες δυσκολίες από αυτές που κλήθηκαν να αντιμετωπίσουν και να διαχειριστούν πριν από μερικά χρόνια, στη συγκρότηση του απερχόμενου προεδρείου του Συνδέσμου…
Και κυρίως έχουν αλλάξει και οι συσχετισμοί και είναι εξαιρετικά αμφίβολο εάν βγαίνουν τα κουκιά και για ποιον…
Κακώς δεν το αναδείξαμε κι εμείς το θέμα με τον μεγάλο δακτύλιο και τις νέες εξελίξεις όπως αυτές που ανέφερε ο δήμαρχος στη συνεδρίαση του δημοτικού συμβουλίου…
Γιατί επιβεβαιώθηκαν οι φόβοι και οι εκτιμήσεις όλων όσοι έλεγαν πως η πρόταση – τεχνική λύση που είχε προτείνει η υπηρεσία του δήμου για το επίχωμα στην περιοχή του ΠΕΑΚΙ, δεν πρόκειται να «αντέξει»…
Ευτυχώς που επιβεβαιώθηκαν πριν γίνουν τα έργα βέβαια, όμως πλέον υπάρχει σοβαρό πρόβλημα με το κόστος του έργου…
Αν δεν υπολογίζουμε λάθος, μιλάμε για ένα έργο με αρχικό προϋπολογισμό 25 εκ. ευρώ, με ανάδειξη μειοδότη με έκπτωση 30%…
Επομένως, μιλάμε για ένα έργο με προϋπολογισμό 21 εκ. ευρώ μαζί με το ΦΠΑ στα οποία όμως προστίθενται τα δύο εκ. (αν είναι τόσα και δεν είναι περισσότερα) για τη λύση που προτείνουν στον υγρότοπο στο ΠΕΑΚΙ…
Και επιπλέον και άλλα δύο εκ. ευρώ που αναφέρονται στη μετακίνηση των δικτύων κοινής ωφέλειας (δίκτυα ΔΕΗ, ΔΕΥΑΙ) τα οποία δεν είχαν προβλεφθεί (κακώς και σε αυτό υπάρχουν ευθύνες όσων παρέλαβαν τις μελέτες) στην αρχική μελέτη…
Άρα, καταλήγουμε σε ένα συνολικό κόστος 25 εκ. (τουλάχιστον) κι έχει ο Θεός…
Για να δούμε από πού θα βρεθούν τα επιπλέον χρήματα, αν υποθέσουμε φυσικά, ότι η Διαχειριστική Αρχή της Περιφέρειας εγκρίνει τη νέα δαπάνη γιατί ούτε για αυτό είμαστε σίγουροι…
Ας υποθέσουμε όμως ότι όλα γίνονται. Θα απαντήσει κάποιος αν είναι λογικό το τίμημα που πληρώνουμε για έναν δρόμο εντός του αστικού ιστού της πόλης με συνολικό μήκος 4,4 χιλιόμετρα;
Και να αφαιρέσουμε το ΦΠΑ το ποσό που προκύπτει είναι περί τα 21 εκ. ευρώ για την κατασκευή ενός δρόμου μήκους 4,4 χιλιομέτρων, χωρίς κάτι φοβερά δύσκολο, τεχνικά…
Ούτε σήραγγες έχει, ούτε βουνά «φαγώθηκαν», ούτε ανισόπεδους κόμβους. Αν είμαστε νορμάλ με 5,25 εκ. ευρώ το χιλιόμετρο να το λήξουμε εδώ και να περιμένουμε απλώς κάποια στιγμή να παραδοθεί το έργο και να το χαρούμε κι αυτό…
Του ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ
Κατηγορίες
- Επικαιρότητα(19.764)
- Πολιτικό Ρεπορτάζ(506)
- Ελλάδα(128)
- Οικονομία(1)
- Πολιτισμός(4.219)
- Εκδηλώσεις(1.589)
- Ήπειρος(1.962)
- Αθλητικά(2.954)
Αρθρογραφία
Είσοδος