Μπορεί να μην κατέστη εφικτή παρότι βρέθηκε στη Βίτσα πριν από 10 ημέρες, η παρουσία του Πρωθυπουργού στην εκδήλωση απονομής του τίτλου του πολιτιστικού τοπίου της UNESCO στο Ζαγόρι ωστόσο το δεκάλεπτο προεκλογικό διαφημιστικό της Ν.Δ για τις Ευρωεκλογές που αναρτήθηκε την Παρασκευή είναι «γεμάτο» από Ζαγόρι και Ήπειρο.
Με πρωταγωνιστή τον Πρωθυπουργό Κυρ. Μητσοτάκη γίνεται μία ιστορική αναδρομή από το 2019 και την δέσμευσή του τότε να «τρέξει» και πάλι η διαδικασία σύνταξης και υποβολής του φακέλου για το Ζαγόρι, που είχε διακοπεί την περίοδο 2015-2019 και μέσα από τη δική του αφήγηση με πλάνα από διάφορα χωριά και σημεία της περιοχής να κάνει λόγο για μία οικουμενική κληρονομιά που πλέον έχει αποκτήσει τη δική της ταυτότητα.
«Ο τόπος πλέον έχει το πέπλο προστασίας της UNESCO και είμαι ευτυχής που αυτό που υποσχέθηκα το 2019 από τη Βίτσα, έγινε πραγματικότητα. Οφείλω να δώσω συγχαρητήρια σε όλους όσοι συνέβαλαν για αυτή την επιτυχία, τους επιστήμονες, την αυτοδιοίκηση, τους υπουργούς μου.
Αυτό για μένα είναι η πολιτική», ανέφερε μεταξύ άλλων ενώ στο ίδιο βίντεο προβάλλονται και απόψεις κατοίκων και επαγγελματιών της περιοχής που σχολιάζουν την ένταξη του Ζαγορίου στην UNESCO.
ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ
Related Posts
-
5 Δεκεμβρίου 2024 -
14 Σεπτεμβρίου 2024 Για ζητήματα της Πρέβεζας στον Πρωθυπουργό ο Σπυρ. Κυριάκης
-
30 Αυγούστου 2024 Το πρώτο κουδούνι στα σχολεία έρχεται με 11 αλλαγές
-
28 Αυγούστου 2024 Με στόχο τη σύγκλιση και τη μείωση των ανισοτήτων
-
13 Αυγούστου 2024 Καμπανάκι για τη μείωση στους ορεινούς προορισμούς
-
15 Ιουνίου 2024 Το μήνυμα των εκλογών έφερε ανασχηματισμό
Κατηγορίες
- Επικαιρότητα(19.764)
- Πολιτικό Ρεπορτάζ(506)
- Ελλάδα(128)
- Οικονομία(1)
- Πολιτισμός(4.219)
- Εκδηλώσεις(1.589)
- Ήπειρος(1.962)
- Αθλητικά(2.954)
Αρθρογραφία
Είσοδος