«Τρέχει» η νέα τηλεοπτική καμπάνια της Γαλακτοβιομηχανίας «Δωδώνη» για το στραγγιστό γιαούρτι ΔΩΔΩΝΗ, το προϊόν που έχει ήδη κερδίσει την εμπιστοσύνη και προτίμηση του ελληνικού κοινού, αποτελώντας για το 2017 το 2ο επώνυμο brand σε όγκο πωλήσεων στην ελληνική αγορά, όπως ανακοίνωσε η εταιρία. Εστιάζοντας στο αν θα μπορούσε ένα γιαούρτι να ξετρελαίνει όποιον το δοκιμάζει σα να έτρωγε το αγαπημένο του φαγητό, η νέα καμπάνια της γαλακτοβιομηχανίας ΔΩΔΩΝΗ σχολιάζει με έναν εντελώς νέο τρόπο, πρωτότυπο και χιουμοριστικό, τη στερεοτυπική λογική της απόλαυσης στις διαφημίσεις και μας συστήνει σε μια οικογένεια που όχι απλά λατρεύει, αλλά ξετρελαίνεται για το γιαούρτι ΔΩΔΩΝΗ. Κι αυτό γιατί το γιαούρτι ΔΩΔΩΝΗ είναι παραπάνω από απλά καλό, καθώς παρασκευάζεται από 100% ελληνικό γάλα ημέρας και διαθέτει υψηλή θρεπτική αξία, αγνή γεύση και εξαιρετική ποιότητα που το καθιστά ιδανικό για κατανάλωση οποιαδήποτε στιγμή της ημέρας. Με περισσότερους από 5.500 Έλληνες μικρούς και μεγάλους παραγωγούς σε 514 χωριά, η Γαλακτοβιομηχανία «Δωδώνη» συλλέγει φρέσκο 100% ελληνικό γάλα, μεταφέροντας καθημερινά τη «Γεύση του Καλού» που είναι το κεντρικό της σύνθημα στην καρδιά και το τραπέζι των Ελλήνων καταναλωτών εδώ και 54 χρόνια μέσα από την ευρεία γκάμα των αγνών γαλακτοκομικών προϊόντων που διαθέτει. Την ταινία υπογράφει ο Βέλγος σκηνοθέτης Manu Coeman και η Stefi Productions, ενώ την επιμέλεια της καμπάνιας η McCann Athens.
Κατηγορίες
- Επικαιρότητα(18.422)
- Πολιτικό Ρεπορτάζ(470)
- Ελλάδα(125)
- Οικονομία(1)
- Πολιτισμός(3.952)
- Εκδηλώσεις(1.469)
- Ήπειρος(1.947)
- Αθλητικά(2.737)
Αρθρογραφία
Είσοδος