Τα του Καίσαρος...

Τα του Καίσαρος

Off

Κάτι μάθαμε πως κινήθηκε σε σχέση με το περιστατικό που περιγράψαμε στο χθεσινό φύλλο, σε δημοτικό της πόλης…

 

Τώρα βέβαια, το αν πρέπει αφενός να δημιουργούνται τέτοια ζητήματα και αφετέρου να φτάνουν στα τοπικά μέσα ενημέρωσης για να βρεθεί λύση., ας το σκεφτούν οι ίδιοι οι πρωταγωνιστές…

 

Ας σκέφτονται καλύτερα έναν βασικό κανόνα της εκπαιδευτικής λειτουργίας…

 

Με διάλογο και κατανόηση μπορούν να λυθούν αν όχι όλα, σίγουρα τα περισσότερα ζητήματα…

 

Προφανώς δεν είναι το πρώτο δυστύχημα, σε σήραγγα αυτό που έγινε χθες το μεσημέρι στο Βοτονόσι…

 

Πιστεύουμε δε, ότι δεν πρόκειται να είναι ούτε το τελευταίο…

 

Γιατί, πέρα από τον παράγοντα της τύχης, είναι προφανές, ότι όσα βήματα κι αν έχουμε κάνει ως κοινωνία και ως οδηγοί, πάντα θα βρίσκεται ένας ή περισσότεροι οδηγοί που είτε από απειρία είτε από λάθος είτε από την κακιά στιγμή, θα προκαλέσουν ένα θανατηφόρο…

 

Την εικόνα του χθεσινού δυστυχήματος δεν την έχουμε διά ζώσης, παρά μόνο μέσα από την ανεπίσημη ενημέρωση από την Τροχαία…

 

Όμως, αυτό που θέλουμε να επισημάνουμε, με αφορμή το χθεσινό δυστύχημα, είναι το ότι ο τρόπος με τον οποίο πολλοί οδηγοί κινούνται στις σήραγγες των αυτοκινητοδρόμων, είναι εγκληματικός!

 

Έχουμε σταθεί ουκ ολίγες φορές αυτόπτες μάρτυρες ανήκουστων οδηγικών συμπεριφορές ακόμη και από επαγγελματίες οδηγούς…

 

Οδηγοί φορτηγών, με επικαθήμενο που προσπερνούν εντός της σήραγγας άλλο φορτηγό…

 

Οδηγοί που κινούνται εντός της σήραγγας με μεγάλες ταχύτητες, πολύ πάνω από τα ανώτατα επιτρεπόμενα όρια…

 

Οδηγοί που δε δίνουν σημασία στις φωτεινές σημάνσεις (π.χ κλειστή η δεξιά λωρίδα) και συνεχίζουν να οδηγούν σε αυτήν…

 

Οδηγοί που κινούνται χωρίς να ανάβουν τα φώτα του οχήματος στη σήραγγα και πάει λέγοντας…

 

Θεωρούμε, ότι στο συγκεκριμένο ζήτημα κάτι πρέπει να αλλάξει ως προς τη νομοθεσία και να επιτρέπεται στους ελεγκτές κυκλοφορίας των σηράγγων να ενημερώνουν με το παραμικρό την Τροχαία…

 

Κι όταν λέμε με το παραμικρό, εννοούμε, ότι δε χρειάζεται να δουν κάποιον να κάνει επικίνδυνους ελιγμούς εντός της σήραγγας, αλλά απλώς και μόνο με την υπέρβαση του ορίου ταχύτητας…

 

Φωτογραφικά ραντάρ άλλωστε δεν υπάρχουν σε όλες τις σήραγγες, επομένως, δεν μπορεί να πει κάποιος, ότι θα εντοπιστεί ο παραβάτης του ΚΟΚ από το ραντάρ…

 

Αλλά, θα πρέπει κι εμείς οι ίδιοι να αλλάξουμε ως οδηγοί, ο καθένας ξεχωριστά… Μόνο ρουφιανιά δεν είναι να ενημερώσεις τηλεφωνικά το «100» για κάποιον που οδηγεί επικίνδυνα…

 

Μπορεί να σωθεί ακόμη και η δική του η ζωή… 

Του ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ

Powerd By  

Εκδοτης & Διευθυντης:
Φωτεινή Τζέκα - Παπαγεωργίου