Από τις 9 έως τις 18 Νοεμβρίου, διαδικτυακές παρουσιάσεις, σεμινάρια και συζητήσεις θα παρουσιάσουν σημαντικές πτυχές της σύγχρονης εκδοτικής δραστηριότητας.
Πρόκειται για ψηφιακό πρόγραμμα, στο πλαίσιο της 17ης Διεθνούς Έκθεσης Βιβλίου της Θεσσαλονίκης και απευθύνεται σε εκδότες, βιβλιοπώλες, επιμελητές, λογοτεχνικούς ατζέντηδες, υπεύθυνους δικαιωμάτων και μάρκετινγκ, μεταφραστές λογοτεχνίας στην Ελλάδα και στη Γερμανία αλλά και σε όσους ασχολούνται και αγαπάνε το Βιβλίο.
Βασικοί θεματικοί άξονες είναι οι στρατηγικές πώλησης υπό τις νέες συνθήκες της πανδημίας του ιού Covid-19 με έμφαση στα ψηφιακά μέσα, παραδείγματα βέλτιστης πρακτικής του online/offline μάρκετινγκ βιβλίου και οι πιο σύγχρονες τάσεις στη βιβλιοπαραγωγή και στο ακουστικό βιβλίο (audio book), το οποίο κερδίζει όλο και περισσότερο έδαφος στην παγκόσμια αγορά βιβλίου.
Στα διαδικτυακά σεμινάρια που εστιάζουν στη μετάφραση θα εξεταστούν οι ιδιαίτερες προκλήσεις της μετάφρασης ποίησης και graphic novels, οι στρατηγικές δικτύωσης και η σημασία των πολιτισμικών συμφραζομένων στη μετάφραση λογοτεχνίας.
Η εκδήλωση αποτελεί μια συνδιοργάνωση του Ελληνικού Ιδρύματος Πολιτισμού, της Έκθεσης Βιβλίου Φρανκφούρτης (Frankfurter Buchmesse), του Goethe-Institut και του Μεταφραστικού Προγράμματος Litrix.de.
Πληροφορίες και δηλώσεις συμμετοχής:
www.goethe.de/thessalonikibookfair.
Κατηγορίες
- Επικαιρότητα(18.418)
- Πολιτικό Ρεπορτάζ(470)
- Ελλάδα(125)
- Οικονομία(1)
- Πολιτισμός(3.952)
- Εκδηλώσεις(1.469)
- Ήπειρος(1.945)
- Αθλητικά(2.737)
Αρθρογραφία
Είσοδος