Τελευταία Νέα

ΑΠΟ ΤΗΝ ΧΕΝ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ Παράταση του 3ου ποιητικού διαγωνισμού
Τρία νέα δεδομένα για τα ιδιωτικά πανεπιστήμια
Τα του Καίσαρος…
Με πολλές αλλαγές ο ΠΑΣ για το καλύτερο, κόντρα στην ΑΕΚ
Προτεραιότητα η στήριξη των δημόσιων Πανεπιστημίων
Προβληματισμοί για το μέλλον των δημόσιων πανεπιστημίων
Αποχώρησαν με ικανοποίηση για την αποδοχή
Ένα από τα σημαντικότερα, αλλά και ακριβότερα τεχνικά έργα
Αγωνία για την επόμενη ημέρα στην πρόληψη
Κάλεσμα στην απεργία από τους εργαζομένους Υγείας
ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΣΤΙΣ 10.30 ΣΤΑ ΓΙΑΝΝΕΝΑ Πανελλαδική απεργία με ισχυρή αναφορά και στα Τέμπη
Εργαστήριο για την ουδέτερη και συμπεριληπτική γλώσσα
Παρουσιάζοντας το έργο «Πέερ Γκυντ»
ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΣΗΜΕΡΑ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΣΥΛΛΟΓΟΥΣ Προβληματισμοί και ανησυχίες για το Πανεπιστήμιο
ΔΥΠΑ ΑΠΟ 1Η ΜΑΡΤΙΟΥ Δωρεάν διαδικτυακά εργαστήρια συμβουλευτικής για τον Μάρτιο
Πέμπτη 29 Φεβρουαρίου 2024 06:08
Τελευταία Ενημέρωση: 21 Σεπτεμβρίου 2021
Επικαιρότητα

ΚΑΤΕΘΕΣΕ Ο ΣΠΥΡΟΣ ΡΙΖΟΠΟΥΛΟΣ Προτάσεις για τη σύνδεση με την Κακαβιά

Off

Δύο προτάσεις με στόχο την άρση της απομόνωσης της περιφέρειας Ηπείρου και ειδικά του βόρειου τμήματός της παρουσίασε ο επικεφαλής των «Οριζόντων Ηπείρου», Σπύρος Ριζόπουλος, στη διάρκεια συνέντευξης τύπου που παραχώρησε στα τοπικά μέσα ενημέρωσης.

Όπως εξήγησε, οι προτάσεις του αυτές κατατέθηκαν από τον ίδιο στο νέο υφυπουργό Υποδομών, Γιώργο Καραγιάννη, με τον οποίο είχε συνάντηση μετά την ανάληψη των καθηκόντων του. Ο κ. Ριζόπουλος διευκρίνισε ότι η απένταξη της Ιόνιας Οδού ως διευρωπαϊκού άξονα είναι αυτή που έχει δημιουργήσει τα προβλήματα χρηματοδότησης τόσο για τη συνέχισή της μέχρι την Κακαβιά, όσο και για τη σύνδεσή της με την Πρέβεζα.

«Ο μόνος άξονας που είναι διευρωπαϊκός κι αφορά την Ήπειρο είναι η Εγνατία Οδός», είπε ο κ. Ριζόπουλος και ανέπτυξε τις προτάσεις του: «Τη στιγμή που ολοκληρώθηκε ο διαγωνισμός για την Εγνατία πρότεινα δύο εναλλακτικές λύσεις για να δούμε τη σύνδεση με την Κακαβιά όχι ως επέκταση της Ιόνιας Οδού αλλά ως ‘παραεγνατία’, όπως συνδέεται ο οδικός άξονας με την Κρυσταλλοπηγή. Η πρώτη λύση είναι να συνεχιστεί η χάραξη – προέκταση της Ιόνιας οδού από τα Γιάννενα ως την Κακαβιά, αλλά ως ‘παραεγνατία’, ώστε να μπορέσει να βρει χρηματοδότηση ως ένα έργο που αφορά ένα διευρωπαϊκό οδικό άξονα.

Αν αυτό δεν εφικτό, τότε να εξεταστεί αν ο ανάδοχος της Εγνατίας, ο οποίος έτσι κι αλλιώς οφείλει να ολοκληρώσει τη σύνδεση με το Ζαγόρι, μπορεί να συνεχίσει το δρόμο πίσω από το βουνό ώστε να συνδεθούμε με την Κόνιτσα και από εκεί στην Κακαβιά», σημείωσε ο κ. Ριζόπουλος. Ξεκαθάρισε δε,  και οι δύο λύσεις έχουν θετικά κι αρνητικά, υποστηρίζοντας ότι η δεύτερη δίνει περισσότερες εξόδους προς το Ζαγόρι, ενώ βγάζει οριστικά από την απομόνωση την Κόνιτσα. Διευκρίνισε επίσης ότι είναι καθαρά πολιτικές και σε καμία περίπτωση ώριμες τεχνοκρατικά προτάσεις.

Related Posts

Powerd By  

Ιδιοκτητης- νομιμος εκπροσωπος -
Δ/ντης- Δ/ντης συνταξης- διαχειριστης-
δικαιουχος domain name:
ΠΑΠΑΓΕΩΡΓΙΟΥ ΤΖΕΚΑ ΦΩΤΕΙΝΗ

Ι. ΠΑΛΑΙΟΛΟΓΟΥ 8 45221 ΙΩΑΝΝΙΝΑ
tel 2651032055
mail ele@ele.gr

ΑΦΜ 047685050
ΔΟΥ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ