Τελευταία Νέα

Δεν είναι καλός δείκτης το βάθεμα της δυσαρέσκειας
Τα του Καίσαρος
Ι. ΤΣΙΜΑΡΗΣ Η κοινωνική δικαιοσύνη δεν μπορεί να υπολογιστεί με αλγόριθμους
Από τα αποτελέσματα θα κριθούν οι αποφάσεις
Η προσοχή ξανά στο πρωτάθλημα για τον ΠΑΣ WBC
Έφυγε από τη ζωή η τελευταία επιζώσα του Άουσβιτς
ΖΗΤΑΝΕ ΟΙ ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΑΡΙΣΤΕΡΑΣ Άμεση επαναλειτουργία της βάσης αεροδιακομιδών του ΕΚΑΒ στο Άκτιο
Κοινές δράσεις για την προστασία των ζώων συντροφιάς
Σε ανοδική τάση η γρίπη, μικρή μείωση στον κορωνοϊό
«Να μπει τέλος στις μαγκιές για stories και tik tok με τα 4Χ4»
Προβληματισμός για τις τάφρους και τον σταθμό βάσης
«Άκου-Κοίτα-Πες: Μια Ιστορία για την Ευρώπη»
ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΣΤΑ ΓΙΑΝΝΕΝΑ Νέες προοπτικές στον τουρισμό Ιωαννίνων και Αργυρόκαστρου
ΜΕ ΑΝΑΦΟΡΑ ΤΗΣ ΜΕΡΟΠΗΣ ΤΖΟΥΦΗ Στη Βουλή η προστασία των Δρακόλιμνων της Ηπείρου
ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΣΤΗΝ ΚΟΝΙΤΣΑ Νέες κατευθύνσεις για τη διαχείριση της πολιτισμικής κληρονομιά
Σάββατο 7 Δεκεμβρίου 2024 05:23
Τελευταία Ενημέρωση: 22 Απριλίου 2021
Επικαιρότητα

Συγκρατημένη αισιοδοξία για το Ιωάννινα – Κακαβιά

Off

Συγκρατημένα αισιόδοξος, ότι το τμήμα Ιωάννινα – Κακαβιά της Ιόνιας οδού μπορεί να τύχει χρηματοδότησης, ώστε να κατασκευαστεί, με πολλές εκπτώσεις όμως στις τεχνικές προδιαγραφές του, δήλωσε ο Αλ. Καχριμάνης, μιλώντας στο ITV το βράδυ της Τετάρτης. 

Λίγες ημέρες μετά την αρνητική – αν και απόλυτα αναμενόμενη – εξέλιξη με την απόρριψη της προοπτικής ένταξης του άξονα στο Ταμείο Ανάκαμψης και ακολούθως από την αναφορά του στο περιφ. συμβούλιο, ότι οι υπηρεσίες ετοιμάζουν τη μελέτη του άξονα από τα Ιωάννινα ως την Κακαβιά ως ένα τρίιχνο δρόμο, ο περιφερειάρχης επιχείρησε να εξηγήσει πως αυτή η πρόταση, είναι περισσότερο υλοποιήσιμη από τη συνέχεια της Ιόνιας και κατασκευή ενός πλήρους αυτοκινητόδρομου. 

Όπως είπε, η μελέτη για το τμήμα από Καλπάκι μέχρι την Κακαβιά είναι έτοιμη και ο εκτιμώμενος προϋπολογισμός του έργου είναι περίπου στα 65 εκ. ευρώ, περιλαμβάνοντας όμως και ανισόπεδους κόμβους, η χρηματοδότηση των οποίων μπορεί να ενταχθεί στο Ταμείο Ανάκαμψης, μέσα από την πρόσκληση για τη βελτίωση της οδικής ασφάλειας. «Αυτό όμως δεν μπορεί να γίνει για το σύνολο του δρόμου, αλλά για κάποια τμήματα, όπως είναι οι ανισόπεδοι κόμβοι», ανέφερε αρχικά.

Σε ένα δεύτερο επίπεδο, με βάση τις κατευθύνσεις που δόθηκαν από τον υπ. Υποδομών, και επειδή στη νέα προγραμματική περίοδο 2021-2027 δεν πρόκειται να χρηματοδοτηθούν μεγάλοι οδικοί άξονες, η υπηρεσία ετοιμάζει τη μελέτη ώστε και το τμήμα από Ιωάννινα μέχρι Καλπάκι να αφορά σε έναν τρίιχνο άξονα, με δυνατότητα όμως επέκτασης και βελτίωσής του μελλοντικά, ώστε να γίνει τετράιχνος.

«Οι μελέτες που κάνουμε, είναι για να μπορεί να γίνει μελλοντικά τετράιχνος ο δρόμος, δηλαδή να απαλλοτριωθούν κανονικά οι ιδιωτικές εκτάσεις και όταν σταθεί εφικτό και βρεθούν τα χρήματα, να κάνουμε τη βελτίωση. Ο προϋπολογισμός του έργου συνολικά σε μία τέτοια περίπτωση είναι περίπου 270 εκ. και μπορεί το έργο να ενταχθεί και να χρηματοδοτηθεί από το ΕΣΠΑ του υπ. Υποδομών», ανέφερε ο κ. Καχριμάνης, για να προσθέσει, ότι δεν έχει εγκαταλειφθεί η σκέψη για το μοντέλο της παραχώρησης κάτι που σημαίνει, όμως, ότι θα πρέπει να λειτουργήσουν σταθμοί διοδίων. «Εξακολουθεί να υπάρχει η σκέψη αυτή στο μυαλό μας, για παραχώρηση και σταθμούς διοδίων, σε συνάρτηση με τον άξονα Τεργέστη – Ιωάννινα», πρόσθεσε.

Related Posts

Powerd By  

Ιδιοκτήτης - Νόμιμος Εκπρόσωπος - Διευθυντής - Διαχειριστής - Δικαιούχος domain name:
ΠΑΠΑΓΕΩΡΓΙΟΥ ΤΖΕΚΑ ΦΩΤΕΙΝΗ
Διευθυντής σύνταξης:
ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ

Ι. ΠΑΛΑΙΟΛΟΓΟΥ 8 45221 ΙΩΑΝΝΙΝΑ
tel 2651032055
mail ele@ele.gr

ΑΦΜ 047685050
ΔΟΥ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ