
Στον «αέρα» βρίσκεται εδώ και λίγες ημέρες το διαφημιστικό σποτ για το νέο «Δωδώνη» με φρούτα φράουλα και ροδάκινο, προϊόν το οποίο λανσαρίστηκε πρόσφατα στην ελληνική αγορά.
Κεντρικό πρόσωπο της ταινίας είναι η χιονάτη, η οποία αντίθετα με όσα πιστεύαμε, δεν δέχεται την προσφορά της κακιάς μάγισσας και δεν υποκύπτει στο πειρασμό του σκέτου φρούτου. Όταν όμως δοκιμάζει το νέο «Δωδώνη» με φρούτα, δεν θέλει να φάει ξανά σκέτο φρούτο…παρά μόνο εάν είναι με «Δωδώνη».
Η Βίκυ Παπουτσάκη, Marketing Manager της ΔΩΔΩΝΗ δήλωσε σχετικά: «Βασικός μας στόχος στη δημιουργία του διαφημιστικού σποτ ήταν να εστιάσουμε στην αληθινή εμπειρία φρούτου που θα απολαύσει ο καταναλωτής επιλέγοντας να δοκιμάσει το νέο «Δωδώνη» με φρούτα. Ο εξαιρετικός πολύχρωμος σχεδιασμός αλλά και η σύγχρονη αισθητική του διαφημιστικού, αναδεικνύει μοναδικά την ποιότητα του προϊόντος, με μια φρέσκια οπτική που είμαστε σίγουροι πως θα τραβήξει ευχάριστα την προσοχή των καταναλωτών, τόσο ως προς την παραγωγή, όσο και ως προς τη γεύση του ίδιου του προϊόντος!»
Related Posts
-
16 Ιουνίου 2023 -
-
12 Μαΐου 2023 Περισσότερα χρήματα, λιγότερη γραφειοκρατία
-
5 Μαΐου 2023 Η «Δωδώνη» γιορτάζει τα 60 χρόνια της
-
-
23 Μαρτίου 2023 Η «Δωδώνη» για ακόμα μία χρονιά στη Food Expo
Κατηγορίες
- Επικαιρότητα(17.107)
- Πολιτικό Ρεπορτάζ(465)
- Ελλάδα(110)
- Οικονομία(1)
- Πολιτισμός(3.715)
- Εκδηλώσεις(1.332)
- Ήπειρος(1.905)
- Αθλητικά(2.522)
Αρθρογραφία
Είσοδος