Τελευταία Νέα

Τετάρτη 22 Μαΐου 2024 04:04
Τελευταία Ενημέρωση: 16 Μαΐου 2023
Επικαιρότητα

«Λουκέτο» με ενημέρωση κατόπιν εορτής

Off

Σύμπτωση επαναλαμβανόμενη παύει να είναι σύμπτωση, αλλά πρέπει πλέον να αναζητηθούν οι ευθύνες, υπηρεσιακές και πολιτικές, όπου κι αν αυτές υπάρχουν και φυσικά να υπάρξουν και συνέπειες, εφόσον διαπιστωθεί, ότι οι έχοντες την ευθύνη δεν κάνουν καλά τη δουλειά τους.

Τα ταμεία της ΔΕΥΑΙ στην οδό Αβέρωφ που εξυπηρετούν καθημερινά ένα μεγάλο όγκο καταναλωτών, για τις πληρωμές των λογαριασμών ύδρευσης – αποχέτευσης, «έβαλαν λουκέτο» από το πρωί της Τρίτης χωρίς να έχει προηγηθεί καμία απολύτως ενημέρωση των πολιτών.

Η μοναδική ενημέρωση που είχαν οι πολίτες μέχρι και τις 12.30 το μεσημέρι της Τρίτης ήταν ένα χαρτί Α4 παραπλεύρως της εισόδου των ταμείων, στο οποίο αναγραφόταν, πως «αυτή την εβδομάδα 16/5/2023 – 19/5/23 οι καταναλωτές για εξόφληση λογαριασμών θα εξυπηρετούνται από το κεντρικό κατάστημα: 8ης Μεραρχίας 3/5, 1ος όροφος, Ριζάρειος».

Το ITV δέχθηκε τηλεφωνήματα διαμαρτυρίας και μηνύματα από πολίτες, ενώ η εικόνα είναι αδιάψευστος μάρτυρας της ταλαιπωρίας, με καταναλωτές, μεταξύ αυτών και ηλικιωμένοι να φτάνουν στα ταμεία, για να εξυπηρετηθούν, αλλά να φεύγουν άπραγοι και απογοητευμένοι.

Η εναλλακτική που τούς δίνεται, είναι τα ταμεία στη Ριζάρειο. Επίσης, μέσω της ιστοσελίδας της επιχείρησης αναφέρεται, ότι κάθε Τρίτη θα λειτουργεί ταμείο στον Κατσικά και κάθε Τετάρτη και Πέμπτη στην Ανατολή.

Λίγο μετά τις 10 το πρωί το ITV επικοινώνησε με τον πρόεδρο της ΔΕΥΑΙ κ. Μπαρτζώκα, που ανέφερε πως ενημερώθηκε το πρωί για την αδυναμία των εργαζόμενων για λόγους υγείας, να προσέλθουν στην υπηρεσία τους και πως δεν υπήρχε τρόπος αντικατάστασής τους και λειτουργίας των ταμείων.

Σε επικοινωνία μας με την πρόεδρο του Συλλόγου Εργαζόμενων της επιχείρησης κα Σηφακάκη, μας είπε και αυτή, ότι ο Σύλλογος δεν έχει κάποια ενημέρωση (δεν είχε άλλωστε υποχρέωση ή αρμοδιότητα για αυτό), χαρακτήρισε όμως λάθος το γεγονός πως δεν ενημερώθηκαν οι πολίτες επισήμως για τη μη λειτουργία των Ταμείων.

«Οι δημότες – καταναλωτές της επιχείρησης πρέπει να ενημερώνονται και μάλιστα έγκαιρα», σημείωσε η κα Σηφακάκη, που στάθηκε πάντως και στο γενικότερο πρόβλημα έλλειψης προσωπικού στη ΔΕΥΑΙ.

Ενημέρωση

κατόπιν εορτής…

Στις 12.40 έφτασε και η επίσημη ενημέρωση μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου από τη ΔΕΥΑΙ, ότι τα ταμεία της οδού Αβέρωφ δε θα λειτουργήσουν την τρέχουσα εβδομάδα λόγω ασθένειας πολλών υπαλλήλων της και πως θα λειτουργούν κανονικά τα ταμεία στη Ριζάρειο Πολιτεία.

Όπως πρόσθεσε ο κ. Μπαρτζώκας, το κενό που υπάρχει στο προσωπικό εκτιμάται, ότι θα καλυφθεί με την πρόσληψη εργαζόμενων με οκτάμηνες συμβάσεις ως το τέλος του μήνα. Βέβαια, θα πρέπει να σημειώσουμε πως από όσο γνωρίζουμε, εργαζόμενοι με συμβάσεις ορισμένου χρόνου δε μπορούν να αναλάβουν καθήκοντα ταμία, αλλά ίσως κάτι που δεν το γνωρίζουμε, να έχει αλλάξει στη νομοθεσία και να επιτρέπεται. Αποδεχόμαστε τη διευκρίνιση, με την υποσημείωση, ότι η παραδοχή αυτή συνιστά ακόμη μεγαλύτερο λάθος, καθώς όχι μόνο γνώριζαν, αλλά δεν έκαναν τίποτε, ούτε για να αντιμετωπίσουν έγκαιρα το πρόβλημα, ούτε και για να ενημερώσουν τους πολίτες…

Δεύτερη φορά

σε δύο μήνες!

Αξίζει να σημειωθεί όμως, ότι είναι η δεύτερη φορά σε διάσημα δύο περίπου μηνών, που παρατηρείται κάτι ανάλογο και πάλι στα ταμεία της Αβέρωφ. Την προηγούμενη φορά, τα ταμεία παρέμειναν κλειστά, με τους εργαζόμενους να επικαλούνται και τότε λόγους υγείας και την έλλειψη προσωπικού. Τα ταμεία όμως εκείνη την ημέρα άνοιξαν μετά τις αντιδράσεις που εκδηλώθηκαν και λειτούργησαν από τις 12.00 έως τις 13.30…

Η δυνατότητα που έχει κάθε καταναλωτής να πληρώνει τους λογαριασμούς με ηλεκτρονικό τρόπο, δε μπορεί να αποτελεί δικαιολογία για κανέναν, ειδικά μάλιστα τη στιγμή που επισήμως, το ποσοστό εκείνων που κάνουν χρήση της εν λόγω δυνατότητας ψηφιακής πληρωμής, είναι στο 55% επί του συνόλου των υδρομέτρων.

Αν αποδεχθούμε, ότι όντως υπάρχει σοβαρό πρόβλημα με τους εργαζόμενους στα ταμεία της Αβέρωφ, που δεν υπάρχει ούτε διάθεση ούτε λόγος να το αμφισβητήσουμε, θα έπρεπε να ληφθεί μέριμνα για τη μετακίνηση υπαλλήλων από τα ταμεία της Ριζάρειου, ώστε να λειτουργήσουν στοιχειωδώς έστω και τα κεντρικά ταμεία, αντί να έχει τοιχοκολληθεί μία ανακοίνωση.

Και επίσης θα πρέπει να απαντηθούν και βασικά ερωτήματα, όπως το ποιος και με ποια διαδικασία αποφασίζει εάν και πότε θα ανεβαίνουν ή θα κατεβαίνουν τα ρολά στα ταμεία μίας επιχείρησης, για τη λειτουργία της οποίας οι Γιαννιώτες βάζουν βαθιά το χέρι στην τσέπη εδώ και δεκαετίες.

Του ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ

Related Posts

Powerd By  

Ιδιοκτήτης - Νόμιμος Εκπρόσωπος - Διευθυντής - Διαχειριστής - Δικαιούχος domain name:
ΠΑΠΑΓΕΩΡΓΙΟΥ ΤΖΕΚΑ ΦΩΤΕΙΝΗ
Διευθυντής σύνταξης:
ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ

Ι. ΠΑΛΑΙΟΛΟΓΟΥ 8 45221 ΙΩΑΝΝΙΝΑ
tel 2651032055
mail ele@ele.gr

ΑΦΜ 047685050
ΔΟΥ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ