Νέα τηλεοπτική καμπάνια της γαλακτοβιομηχανίας «Δωδώνη» για τη φέτα «Δωδώνη» βρίσκεται ήδη στον αέρα. Με κεντρικό μήνυμα πως «πριν από το στομάχι, ο έρωτας περνάει από τη Δωδώνη», η νέα καμπάνια παρουσιάζει το μυστικό της αιώνιας αγάπης των δύο ζευγαριών που πρωταγωνιστούν στην ταινία, που δεν είναι άλλο από τις νόστιμες συνταγές με φέτα «Δωδώνη». Όπως αναφέρει η επιχείρηση: Η φέτα «Δωδώνη», σήμα κατατεθέν της Μεσογειακής διατροφής, μετράει παραπάνω από 50 χρόνια ιστορίας και αποτελεί προϊόν Προστατευμένης Ονομαστικής Προέλευσης (Π.Ο.Π), κατέχοντας ηγετική θέση τόσο στην εγχώρια όσο και στη διεθνή αγορά, ταξιδεύοντας σε 38 χώρες του κόσμου. Παγκοσμίως αναγνωρισμένη και πολυβραβευμένη για την υψηλή της ποιότητα, παρασκευάζεται αποκλειστικά από 100% ελληνικό, παστεριωμένο, αιγοπρόβειο γάλα και αποτελεί τη Νο1 φέτα «στην καρδιά μας» μεταφέροντας καθημερινά, σε κάθε τραπέζι, όλη την παράδοση και την πλούσια γεύση της Ηπείρου. Με 55 χρόνια παράδοσης στην παραγωγή προϊόντων υψηλής ποιότητας και πλούσιας γεύσης και περισσότερους από 5.500 Έλληνες παραγωγούς σε 514 χωριά, η γαλακτοβιομηχανία «Δωδώνη» συλλέγει καθημερινά φρέσκο 100% ελληνικό γάλα και μεταφέρει τη Γεύση του Καλού, τη γεύση της ΔΩΔΩΝΗ στο τραπέζι των Ελλήνων και διεθνών καταναλωτών, μέσα από την ευρεία γκάμα των αγνών γαλακτοκομικών προϊόντων που διαθέτει. Την ταινία υπογράφει ο σκηνοθέτης Πάνος Κορώνης και η STEFI & Lynx Productions, ενώ την επιμέλεια της καμπάνιας είχε η McCann Athens.
Κατηγορίες
- Επικαιρότητα(18.370)
- Πολιτικό Ρεπορτάζ(470)
- Ελλάδα(125)
- Οικονομία(1)
- Πολιτισμός(3.945)
- Εκδηλώσεις(1.467)
- Ήπειρος(1.944)
- Αθλητικά(2.730)
Αρθρογραφία
Είσοδος